در تعظیم کنگره 3535 شهید زنجان؛

عصر شعر «من برایت می‌سرایم» در زنجان برگزار شد

در راستای کنگره سه هزار و 535 شهید زنجان عصر شعر «من برایت می‌سرایم» در زنجان برگزار شد.
کد خبر: ۴۷۷۴۸۸
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۳:۳۰ - 14September 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس در زنجان، عصر شعر «من برایت می‌سرایم» در راستای برگزاری کنگره شهدا و با حضور جمعی از شاعران بانوی زنجانی برگزار شد.

«لیلا رمضانی» دبیر کمیته بانوان کنگره سه هزا رو 353 شهید زنجان در این مراسم با اشاره به اینکه عصر شعر «من برایت می‌سرایم» با اطلاع‌رسانی و رویکرد دریافت اشعار بانوان زنجانی برگزار شده است، گفت: از شاعران درخواست شد در مدح شهدا اقدام به شعرسرایی کنند.

وی با اشاره به اینکه این عصر شعر از تیرماه سال‌جاری کلید خورده بود، عنوان کرد: در فضای مجازی و حقیقی این عصر شعر تبلیغ شد و از شعرا دعوت شد تا آثار خود را به دبیرخانه ارسال کنند.

دبیر کمیته بانوان کنگره سه هزار و 353 شهید زنجان با اشاره به برگزاری آیین اختتامیه این جشنواره طی امروز برگزار و از آثار منتخب تجلیل شد، گفت: 40 اثر توسط شاعران زنجانی ارسال شده بود که آثار منتخب توسط داوران انتخاب و اعلام شد.

رمضانی با اشاره به اینکه با توجه به شرایط کرونایی این اختتامیه به صورت حقیقی و مجازی برگزار شده است، افزود: محل این اختتامیه در سالن حسینیه اعظم زنجان بوده و با حضور جمعی از شعرای منتخب برگزار و از طریق فضای مجازی نیز اختتامیه به صورت زنده پخش شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها