مسئول کتابخانه و اسناد اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس یزد خبر داد؛

برگزاری مسابقه کتابخوانی «امیر فتح»

«مرضیه دهقان» از برگزاری مسابقه کتابخوانی «امیر فتح» به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس خبر داد.
کد خبر: ۴۷۷۴۹۹
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۳:۵۷ - 14September 2021

«مرضیه دهقان» مسئول کتابخانه و اسناد اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان یزد در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس، از برگزاری مسابقه کتابخوانی «امیر فتح» به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس خبر داد و اظهار داشت: به مناسبت ۳۱ شهریور ماه آغاز هفته دفاع مقدس، با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و راه اندازی نهضت کتابخوانی مسابقه سراسری کتابخوانی با نام «امیر فَتح» برگزار می‌شود.

وی افزود: این مسابقه با مشارکت معاونت فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد و اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و اداره کل کتابخانه‌ها برگزار می‌شود.

دهقان با بیان اینکه علاقمندان می‌توانند از ۲۳ شهریور الی ۱۰ مهر در این مسابقه شرکت کنند ادامه داد: شرکت در این مسابقه برای عموم مردم از سراسر کشور آزاد است و علاقمندان جهت شرکت دراین مسابقه به آدرس https://navideshahed.com/fa/forms/328 مراجعه کنند.

وی هم چنین با اشاره به جوایز این مسابقه عنوان کرد: به ۲۰ نفر از برگزیدگان که به سوالات پاسخ صحیح بدهند به قید قرعه مبلغ دو میلیون ریال پرداخت خواهد شد.

مسئول کتابخانه و اسناد اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان یزد تصریح کرد: کتاب «امیر فتح» روایتی از زندگانی امیر سرتیپ شهید «محمدرضا فتحی» است که به قلم «سیده زهره علمدار» در ۲۷۲ صفحه به نگارش در آمده است. این کتاب در سال ۱۴۰۰ توسط انتشارات «خط شکنان» وابسته به اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان یزد به چاپ رسید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار