فرمانده ناحیه مقاومت بسیج مرکزی یزد:

رزمندگان و ایثارگران سند زنده دفاع مقدس هستند

سرهنگ «جوکار» گفت: رزمندگان و ایثارگران سند زنده دفاع مقدس هستند.
کد خبر: ۴۷۷۵۰۲
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۳:۵۷ - 14September 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یزد، دومین جلسه ستاد تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس در استان یزد با حضور سرهنگ «منصور زارع» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس یزد، «محمد رستگاری» فرماندار یزد و سرهنگ «عباس جوکار» فرمانده ناحیه مقاومت بسیج مرکزی یزد و جمعی از مسئولان در سالن فرمانداری یزد برگزار شد.

سرهنگ جوکار در این جلسه اظهار داشت: ۲۶ هزار نفر ایثارگران شهرستان یزد بعد از چندین سال چند دهه خیلی‌ها فراموش شدند. هیچ یک از آنها به هدایای نقدی ما احتیاج ندارند. دفاع مقدس مردم بودند.

وی افزود: رزمندگان سند‌هایی هستند که در بین ما به یادگار مانده اند. رزمندگان و ایثارگران سند زنده دفاع مقدس هستند. چند سال دیگر در بین ما هستند؟ خیلی از آن‌ها دیگر در بین ما نیستند.

جوکار با اشاره به برگزاری کنگره شهدای یزد در سال گذشته افزود: در یادواره شهدا و کنگره شهدا احترام شهر دارالعباده را نگه داشتیم و نمونه شدیم در کشور، کنگره شهدا مثال‌زدنی شد، همه پای کار آمدند و همه دستگاه‌ها حضور داشتند. در این برنامه نیز باید احترام را برای خودمان نگه داریم، آمادگی داریم با همراهی و با محوریتی که در قرارگاه محله محور حضور مستقیم داشتند این برنامه را اجرا کنیم.

افراد بی نام و نشان در بسیاری از دستگاه‌ها وجود دارند که باید از این عزیزان به نحو شایسته تجلیل شود. تا اینجا شرمنده همه خانواده‌های شهدا ایثارگران و جانبازان هستیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها