مدیرکل صداوسیمای آذربایجان‌ شرقی:

پیرغلامان حسینی عشق به امام حسین (ع) را به جوانان متتقل کرده‌اند

«صفری» گفت: امروز تبریز بخاطر میزبانی از پیرغلامان حسینی افتخار می‌کند. پیرغلامانی که عشق به امام حسین (ع) و پرچم این راه را به جوانان متتقل کرده‌اند.
کد خبر: ۴۷۷۵۲۹
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۲ - 15September 2021

به گزارش دفاع‌پرس از تبریز، «مرتضی صفری» مدیرکل صداوسیمای آذربایجان‌ شرقی در آیین افتتاح هجدهمین اجلاس بین‌المللی تجلیل از پیرغلامان و خادمان حسینی، اظهار داشت: امروز تبریز بخاطر میزبانی از پیرغلامان حسینی افتخار می‌کند. پیرغلامان عشق به امام حسین (ع) و پرچم این راه را به جوانان متتقل کرده‌اند.

مدیرکل صداوسیمای آذربایجان‌ شرقی خاطرنشان کرد: متاسفانه شرایط سخت کرونایی باعث شد تا اجلاس پیر غلامان با تاخیر برگزار شود. ستاد برگزاری اجلاس با حمایت‌های معنوی امام جمعه محترم تبریز و زیر نظر استاندار آذربایجان‌ شرقی آغاز به کار کرده و طی ۴۶ جلسه با تشکیل هفت کمیته شامل کمیته تشکل های دینی و مردمی با مسئولیت اداره کل تبلیغات اسلامی، کمیته اجرایی و اطلاع‌رسانی با مسئولیت صداوسیمای استان، کمیته تبلیغات و فضاسازی شهری با مسئولیت شهرداری تبریز، کمیته فرهنگی و هنری با مسئولیت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، کمیته علمی و فناوری با مسئولیت دانشگاه تبریز، کمیته امنیت و انتظامات با مسئولیت اداره کل سیاسی و انتظامی استانداری و کمیته تدارکات و پشتیبانی با مسئولیت معاونت توسعه مدیریت منابع استانداری، تمهیدات لازم را فراهم کردند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها