قالیباف:

تبصره ارجاعی طرح امنیت غذایی کشور به دلیل بار مالی حذف شد

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: تبصره ارجاعی طرح امنیت غذایی کشور با توجه به مشکلاتی از جمله بار مالی و نقدینگی نزدیک به ۱۰۰ هزار میلیارد تومانی حذف شد.
کد خبر: ۴۷۷۵۵۷
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۷ - 15September 2021

تبصره ارجاعی طرح امنیت غذایی کشور به دلیل بار مالی حذف شدبه گزارش گروه اخبار داخلی دفاع‌پرس، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی درباره طرح تقویت امنیت غذایی کشور و رفع موانع تولیدات کشاورزی، اظهار داشت: روز گذشته و در جریان بررسی این طرح تبصره ۷ ماده دو به کمیسیون کشاورزی ارجاع شد.

وی بیان کرد: در واقع ماده دو تا پایان تبصره شش آن به تصویب رسید و تنها تبصره هفت که موضوع استفاده از سپرده‌های بانک کشاورزی بود، جهت بررسی بیشتر به کمیسیون کشاورزی ارجاع شد.

رئیس مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: کمیسیون کشاورزی پیشنهاد اصلاحی خود را شب گذشته در سیستم بارگذاری و امروز تا ساعت هفت صبح، تعداد هفت پیشنهاد پیرامون موضوع مربوطه در سامانه ثبت شد، اما مجدداً در این خصوص بحث شد.

قالیباف گفت: با توجه به مشکلاتی از جمله بار مالی این موضوع و نقدینگی نزدیک به ۱۰۰ هزار میلیارد تومانی که به موجب آن اضافه می‌شود، اصلاحیه دیگری داده شد و در نهایت تبصره هفت ماده دو طرح مذکور حذف شد.

انتهای پیام/ ۳۵۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار