فرماندار کرج:

قرارگاه مبارزه با قاچاق کالا و ارز در کرج تشکیل شود

«قاسم‌پور» بر ضرورت تشکیل قرارگاه مبارزه با قاچاق کالا و ارز در شهرستان کرج و نظارت و برخورد قاطعانه با کالاهای بدون درج قیمت تأکید کرد.                                                        
کد خبر: ۴۷۷۵۶۲
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۶ - 15September 2021

قرارگاه مبارزه با قاچاق کالا و ارز در کرج تشکیل شودبه گزارش دفاع‌پرس از کرج، «غفور قاسم‌پور» فرماندار ویژه شهرستان کرج اظهار داشت: در طول این سال‌ها یکی از مرکزی‌ترین خیابان‌های شمال شهر کرج، کانون اصلی عرضه و فروش پوشاک قاچاق شده است و بدون هیچ نظارتی اجناس وارداتی بدون درج قیمت و به‌صورت سلیقه‌ای به مردم عرضه می‌شوند که دستگاه‌های متولی امر باید در این زمینه ورود کنند.

وی تصریح کرد: رشد قارچ گونه و فعالیت آزادانه مراکز عرضه پوشاک قاچاق قبح خرید و فروش اجناس قاچاق را از بین برده و به امری عادی در جامعه تبدیل شده که علاوه بر جنبه اقتصادی، فرهنگ را نیز نشانه گرفته است.

فرماندار ویژه شهرستان کرج تشکیل قرارگاه مبارزه با قاچاق کالا و ارز در شهرستان کرج و نظارت و برخورد قاطعانه با کالاهای بدون درج قیمت را که عموماً گران‌فروشی و ترویج فرهنگ غرب را به همراه دارد مورد تأکید قرار داد.

وی افزود: گشت‌های ویژه نظارتی اماکن از این مراکز باید با جدیت در دستور کار قرار گیرد و با افرادی که برای کسب سود بیشتر قانون را دور می‌زنند و زمینه‌ساز شکاف طبقاتی و تخریب فرهنگ اجتماعی شهر شده‌اند، برخورد شود.

انتهای پیام/  

نظر شما
پربیننده ها