نماینده مردم در مجلس:

نتیجه مذاکرات باید مبتنی بر رفع تحریم‌ها باشد

کوثری گفت: اروپایی‌ها باید بدانند اگر درصدد مذاکره بدون نتیجه هستند، ایران اسلامی نیز دیگر مذاکره را ادامه نمی‌دهد؛ در واقع دورانی که مسئولانی به آن‌ها اعتماد و علاقه داشتند، گذشته است لذا نتیجه مذاکرات باید مبتنی بر رفع همه تحریم‌ها باشد.
کد خبر: ۴۷۷۵۷۶
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۴ - 15September 2021

نتیجه مذاکرات باید مبتنی بر رفع تحریم‌ها باشد

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، «اسماعیل کوثری» نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگویی در واکنش به تلاش‌های رژیم صهیونیستی برای مانع‌تراشی بر سر راه مذاکرات هسته‌ای و رایزنی با غربی‌ها برای اعمال تحریم‌های جدید علیه کشورمان، اظهار داشت: اسرائیلی‌ها با رایزنی‌های سیاسی و افزایش فشار بر کشور‌های غربی درصدد ایجاد تفرقه در میان کشور‌های عضو برنامه جامع اقدام مشترک هستند.

نماینده مردم تهران، شمیرانات، ری، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: رژیم صهیونیستی به‌خوبی می‌داند اگر تحریم‌ها برداشته نشود و راستی آزمایی برای آن‌ها صورت نگیرد، مذاکره بی‌معنا است از این رو تمام سعی خود را می‌کند تا محدودیت‌ها برچیده نشود و حتی تحریم‌های جدیدی نیز اعمال شود.

وی ادامه داد: اروپایی‌ها باید بدانند اگر درصدد مذاکره بدون نتیجه هستند، ایران اسلامی نیز دیگر مذاکره را ادامه نمی‌دهد؛ در واقع دورانی که مسئولانی به آن‌ها اعتماد و علاقه داشتند، گذشته است لذا نتیجه مذاکرات باید مبتنی بر رفع همه تحریم‌ها باشد.

کوثری افزود: بر این اساس صدور بیانیه‌های سیاسی از سوی کشور‌های غربی در برجام پذیرفته شده نیست و باید اقدام عملی شود.

 نماینده مردم در مجلس یازدهم خاطرنشان کرد: بهتر است کشور‌های غربی در زمین بازی رژیم صهیونیستی بازی نکنند، زیرا طرح‌های این رژیم منحوس همواره شکست خورده است.

منبع: خانه ملت

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار