نماینده مردم در مجلس:

نظامیان تروریستی سنتکام آشفته هستند

نظری گفت: توان پهپادی جمهوری اسلامی ایران موجب شده برتری هوایی ایالات متحده در منطقه زیر سؤال برود و این موضوعی است که نظامیان تروریستی سنتکام را آشفته کرده است.
کد خبر: ۴۷۷۵۸۷
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۲ - 15September 2021

نظامیان تروریستی سنتکام آشفته هستند

به گزارش به گروه سایر رسانه‌ای دفاع‌پرس، «علیرضا نظری» نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگویی در خصوص هراس آمریکایی‌ها و مقامات رژیم صهیونیستی از توان پهپادی جمهوری اسلامی ایران، اظهار داشت: دشمنان از توان بومی حوزه نظامی کشورمان در ساخت پهپاد‌ها و موشک‌ها می‌ترسند، زیرا توانایی مقابله با آن‌ها را ندارند.

نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی مطرح کرد: امروزه ایران اسلامی مرز‌های تکنولوژی روز دنیا در ساخت پهپاد‌ها را جابجا کرده است تاجایی که پهپاد‌های ایرانی می‌توانند در ارتفاع کم پرواز کنند و سامانه‌های دفاعی دشمنان نیز قابلیت رصد آن‌ها را ندارند.

وی با یادآوری اینکه توان پهپادی ایران آنچنان لرزه‌ای را بر پیکر دشمنان انداخته که آن‌ها کارگروه تخصصی برای رصد این امر تشکیل داده‌اند، ادامه داد: این اقدامات تاجایی ادامه یافت که مقامات صهیونیستی در دیدار به آمریکایی‌ها پیشنهاد تشکیل یک ساز و کار برای همکاری‌های منطقه‌ای در برابر توان پهپادی کشورمان را ارائه کرده‌اند.

 نماینده مردم در مجلس یازدهم افزود: بدون شک باید اذعان کرد توان پهپادی جمهوری اسلامی ایران موجب شده برتری هوایی ایالات متحده در منطقه زیر سؤال برود و این موضوعی است که نظامیان تروریستی سنتکام را آشفته کرده است.

رئیس مجمع نمایندگان استان مرکزی در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: قطعاً افزایش ظرفیت‌های دفاعی مشروع از جمله توان پهپادی از سوی کشورمان به‌صورت راهبردی ادامه خواهد یافت تا بتوان در مقابل تهدیدات ایستادگی کرد.

منبع: خانه ملت

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار