فرمانده تیپ ۷۱ زرهی پادگان ابوذر نزاجا:

اقتدار امروز کشور مرهون تکیه بر ارزش‌های ناب الهی است

امیر «شاطری» گفت: اقتدار امروز کشور ما مرهون تکیه بر ارزش‌های ناب الهی است و مردان و زنان ما در سایه‌سار این موضوع مهم، برای جمهوری اسلامی افتخار و عزت کسب می‌کنند.
کد خبر: ۴۷۷۵۹۵
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۴ - 15September 2021

 ارزش‌ها و معنویت‌های الهی برای کشورمان افتخار استبه گزارش دفاع‌پرس از كرمانشاه، سرتیپ دوم ستاد «جلیل شاطری» فرمانده تیپ ۷۱ زرهی پادگان ابوذر نزاجا امروز (چهارشنبه) در حاشیه مراسم اختتامیه جشنواره «گوهر فاطمی» با محوریت عفاف و حجاب ویژه کارکنان و خانواده‌های ارتش مستقر در این پادگان برگزار شد، اظهار داشت: با توجه به تهاجم فرهنگی دشمن و اینکه با استفاده از ابزار‌های مختلف، معیشت و خانواده را در این برهه حساس از زمان مورد هدف قرار داده و تا حدودی هم موفق بوده است، ما جهت مقابله با این ترفند دشمن، برنامه‌هایی همچون رعایت عفاف و حجاب، احکام شرعی، مسابقه کتابخوانی، دل‌نوشته و مسابقه نقاشی در سطح پادگان برگزار کردیم.

فرمانده تیپ ۷۱ زرهی پادگان ابوذر نزاجا گفت: اقتدار امروز کشور ما مرهون تکیه بر ارزش‌های ناب الهی است و مردان و زنان ما در سایه‌سار این موضوع مهم، برای جمهوری اسلامی افتخار و عزت کسب می‌کنند.

وی بیان داشت: هدف از برگزاری این برنامه‌ها مشوقی برای ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در بین خانواده‌ها و جوانان و نوجوانان است که بدانند ما به ارزش‌ها و معنویت‌های الهی برای کشورمان افتخار می‌کنیم.

امیر شاطری گفت: کسب هرگونه افتخاری برای کشور به‌دست نمی‌آید جز با حفظ و نگه داشتن ارزش‌ها و حجاب اسلامی هم برای زنان و هم مردان و اگر ما متکی به ارزش‌ها و پایبند به آن‌ها باشیم، بهتر با دشمنان می‌جنگیم.

فرمانده تیپ ۷۱ زرهی پادگان ابوذر نزاجا ادامه داد: جشنواره «گوهر فاطمی» به‌منظور معرفی پوشش مناسب برای زنان و دختران و با استفاده از مطالب کتاب‌هایی در خصوص عفاف و حجاب برگزار شد.

حجاب انسان را به سجایای اخلاقی آراسته می‌کند

حجت‌الاسلام «هوشنگ کریمی» امام جمعه موقت شهرستان «سرپل ذهاب» نیز در این مراسم اظهار داشت: از برکات لباس و حجاب شرعی، این است که باعث می‌شود انسان به عفت و پاکدامنی و سجایای اخلاقی آراسته شود.

وی افزود: لباس تقوا سبب می‌شود تا انسان در دل صحرا و در کنج تنهایی خانه، به زیور ایمان و خداترسی و تقوا مزین شده و هیچ‌گاه گِرد فساد، معصیت و نافرمانی خدا نمی‌چرخد.

حجت‌الاسلام کریمی خاطرنشان کرد: حجاب و عفاف باعث می‌شود تا انسان در گرداب فساد و منجلاب گناه قوطه‌ور نشود و امنیت فردی، اجتماعی فراهم و زندگی انسان توأم با نورانیت و بصیرت شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار