مسئول سازمان بسیج رسانه استان گیلان:

رزمایش رسانه‌ای عفاف و حجاب در گیلان برگزار می‌شود

«پارسا» با اشاره به ارسال ۵۰۰ اثر به دبیرخانه جشنواره عفاف و حجاب با عنوان «گوهر ناب» در گیلان و معرفی برگزیدگان این جشنواره، گفت: رزمایش رسانه‌ای عفاف و حجاب در گیلان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۴۷۷۶۳۶
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۷ - 15September 2021

رزمایش رسانه‌ای عفاف و حجاب در گیلان برگزار می‌شودبه گزارش دفاع‌پرس از رشت، «مهدی پارسا» مسئول سازمان بسیج رسانه استان گیلان، امروز (چهارشنبه) در مراسم اختتامیه جشنواره «گوهر ناب» که در حسینیه «شاهد و ایثار» اداره‌کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان برگزار شد، اظهار داشت: نقش مهم همه اقشار و مردم در احیای فرهنگ عفاف و حجاب امروز بر کسی پوشیده نیست.

وی با اشاره به برگزاری جشنواره عفاف و حجاب با عنوان «گوهر ناب» با همفکری برخی دستگاه‌ها و فعالان فرهنگی استان گیلان، تصریح کرد: ترویج فرهنگ عفاف و حجاب با تولید آثار رسانه‌ای، هنری و فرهنگی میسر می‌شود.

مسئول سازمان بسیج رسانه استان گیلان با اشاره به نقش ویژه خانواده‌ها به‌عنوان جایگاه تربیتی در حوزه عفاف و حجاب، خاطرنشان کرد: مسئولیت بزرگی در حوزه عفاف و حجاب بر دوش همه مردم، دستگاه‌های متولی و سایر نهاد‌هاست و باید در این حوزه گفتمان‌سازی شود و همه به‌عنوان یک مسلمان در احیای این فرهنگ نقش داریم.

پارسا به نقش مهم رسانه‌های داخلی در ترویج فرهنگ عفاف و حجاب اشاره کرد و افزود: نباید اجازه دهیم غرب با تولید محتوای مسموم رسانه‌ای و تبلیغی، سبک زندگی ما را دست‌خوش تغییرات کنند و باید دید که برای احیاء و ترویج فرهنگ ناب عفاف و حجاب چه کردیم.

وی با اشاره به ارسال ۵۰۰ اثر به دبیرخانه جشنواره عفاف و حجاب با عنوان «گوهر ناب» در گیلان و معرفی برگزیدگان این جشنواره، گفت: رزمایش رسانه‌ای عفاف و حجاب در آینده برگزار می‌شود.

مسئول سازمان بسیج رسانه استان گیلان با توجه به سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر اینکه آینده روشن است و ملت ایران به فضل الهی کاخ باعظمت تمدن اسلامی را برافراشته خواهند کرد، اظهار داشت: امروز ذهن فرزندان و کودکان پُر از ابهامات است که باید با روش‌های متناسب به آن‌ها کمک شود.

در پایان این مراسم، برگزیدگان جشنواره رسانه‌ای عفاف و حجاب در گیلان با عنوان «گوهر ناب» معرفی و تجلیل شدند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها