مدیرکل بنیاد شهید خراسان رضوی:

خانواده شهدا به ارزش‌های انقلاب اسلامی وفادار هستند

حجت‌الاسلام «معصومی» گفت: خانواده شهدا و ایثارگران مرارت‌های زیادی را متحمل شدند، اما بدون اینکه مشکلات بتواند آنها را مغلوب کند، همواره مستحکم پای نظام، انقلاب و ارزش‌های آن ایستادند.
کد خبر: ۴۷۷۶۴۰
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۶ - 15September 2021

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، حجت‌الاسلام «حسين معصومی» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی با مادر شهیدان «محمدرضا و احمدرضا رزمجو»، «حبیب‌الله صابری‌پور» و «حجت خاسکانلو» و جانبازان «حمیدرضا مباشری»، «علی علیمحمدی» و «بتول خورشاهی» دیدار و گفت‌وگو کرد.

وی در این دیدار ضمن گرامي‌داشت ياد و خاطره شهدا اظهار داشت: مادامی که راه شهدا در این مرز و بوم ادامه دارد و این آب و خاک ایثارگری جانبازان سرافراز را در خود می‌بیند، دشمنان هرگز به اهداف شون خود نخواهند رسید.

مديركل بنياد شهيد و امور ايثارگران خراسان رضوی ضمن تجلیل از ایستادگی و استقامت خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان سرافراز افزود: در این سال‌ها آنها مرارت‌های زیادی را متحمل شدند، اما بدون اینکه مشکلات بتواند آنها را مغلوب کند، همواره مستحکم پای نظام، انقلاب و ارزش‌های آن ایستادند.

وی تؤکید کرد: شهدا میدان‌دار و راه‌گشا هستند، امیدواریم شرمنده شهدا نباشیم تا مورد شفاعت آن بزرگواران قرار بگیریم.

در اين ديدارها که طوریان رئیس دفتر مدیرکل و روابط عمومی بنیاد خراسان رضوی و عبدالرزاق نظرجانی رئیس بنیاد منطقه سه مشهد مقدس نیز حضور داشتند، از این اسوه‌های صبر و مقاومت تجلیل به عمل آمد.

انتهاي پيام/

نظر شما
پربیننده ها