مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام حسن مجتبی (ع) البرز:

مردمی محور شدن کمک‌های مؤمنانه، بهترین راه جبران خسارات ناشی از کرونا بود

حجت‌الاسلام «یوسفی» با اشاره به اینکه در زمان شیوع کرونا، برخی از مردم از نظر معیشتی و اقتصادی دچار مشکل و آسیب شدند، گفت: بهترین راه جبران این آسیب‌ها مردمی محور شدن کمک‌های مؤمنانه بود.
کد خبر: ۴۷۷۶۵۲
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۶ - 15September 2021

مردمی محور شدن کمک‌های مؤمنانه، بهترین راه جبران خسارات ناشی از کرونا بودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کرج، حجت‌الاسلام «علی مراد یوسفی» مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز امروز در حاشیه پانزدهمین رزمایش کمک مؤمنانه اظهار داشت: یکی از اقدامات بسیار خوبی که مورد تحسین رهبر معظم انقلاب اسلامی قرار گرفت، حرکتی است که به‌صورت مردمی از زمان فراگیری ویروس منحوس کرونا آغاز شد.

وی با اشاره به اینکه در زمان شیوع کرونا، برخی از مردم از نظر معیشتی و اقتصادی دچار مشکل و آسیب شدند، افزود: بهترین راه جبران این آسیب‌ها مردمی محور شدن کمک‌های مؤمنانه بود که نیروی مردمی به‌ویژه بسیج، با به نمایش گذاشتن صحنه‌هایی از آنچه در روایات آمده که در زمان ظهور امام عصر (عج) مردم چقدر به نیاز هم توجه دارند، صحنه‌های زیبایی را به نمایش گذاشت.

حجت‌الاسلام یوسفی خاطرنشان کرد: بر این اساس افرادی که از نظر مالی و اقتصادی توانمند بودند، توجه ویژه‌ای به اقشار ضعیف، آسیب‌پذیر و کم برخوردار داشتند. امروز مرحله دیگری از رزمایش کمک‌های مؤمنانه در حال اجراست که به همت مجموعه بسیج سازندگی و نیروهای مردمی حجم قابل توجهی از اقلام موردنیاز مردم تهیه ‌شده است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز بیان داست: بر این اساس به دستور امام جمعه شهر کرج توزیع اقلام آغاز شده و ظرف مدت امروز و فردا به دست نیازمندان واقعی خواهد رسید. از رسانه‌ها و مردمی که در راستای نهادینه کردن این فرهنگ که تا به امروز موفق بوده تلاش کرده‌اند، قدردانی می‌کنم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار