رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا مطرح کرد؛

رأفت اسلامی یگان‌های ویژه در برخورد با اخلال گران

حجت‌الاسلام ادیانی گفت: خوشبختانه یگان‌های ویژه با اخلال گران با رأفت اسلامی برخورد می‌کنند که این قاطعیت توأم با رأفت اسلامی سبب کینه‌توزی دشمنان قسم خورده نظام است.
کد خبر: ۴۷۷۶۷۱
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۸ - 15September 2021

رأفت اسلامی یگان‌های ویژه در برخورد با اخلال گران

به گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام «سید علیرضا ادیانی» رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا در ششمین مرحله رزمایش همدلی مؤمنانه یگان ویژه ناجا ضمن قدردانی از حضور مؤثر و تعیین کننده مجموعه یگان‌های ویژه به‌خصوص در حوادث مهم سال‌های اخیر از جمله خوزستان گفت: خوشبختانه یگان ویژه در برخورد با اراذل، آشوب گران و فتنه گران با رأفت اسلامی برخورد نمود که این قاطعیت توأم با رأفت اسلامی، باعث کینه‌توزی دشمنان قسم خورده نظام و انقلاب است.

وی با اشاره به اینکه اسم یگان ویژه لرزه بر اندام دشمن می‌اندازد و امروز بیشترین هجمه دشمن به یگان‌های ویژه است افزود: یگان ویژه امروز با شتاب به‌سوی تربیت پلیس مکتبی و انقلابی در تراز انقلاب اسلامی در حال خدمت است.

حجت‌السلام ادیانی بیان کرد: امروز یگان‌های ویژه علاوه بر حضور هوشمند همراه با اقتدار نقش تمام کننده در صحنه‌ها؛ و در راستای آموزه‌های دینی و انسانی در همدلی مؤمنانه و کمک به مستمندان نقش تعیین کننده دارد.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا اظهار کرد: امروز ناجا به حول و قوه الهی سقف کمک‌های مؤمنانه را به مرز ۲۰۰ هزار بسته رسانده است.

وی تصریح کرد: یگان‌های ویژه در کنار آمادگی‌های جسمی باید آمادگی معنوی و ذهنی هم داشته باشند؛ چراکه نیرویی که در ذهن شکست بخورد در میدان عمل هم به‌راحتی شکست می‌خورد.

وی با اشاره به سابقه درخشان یگان‌های ویژه در برخورد با ناهنجاری‌ها عنوان کرد: سابقه یگان‌های ویژه نشان از آمادگی مطلوب جسمی و روحی دارد.

حجت‌السلام ادیانی خاطرنشان کرد: بستر محرم و صفر باعث تقویت روحیه جهادی و انقلابی کارکنان است و ان شا الله این یگان تربیت کننده امثال حاج قاسم‌ها باشد که در مقابل دشمن ذره‌ای تردید و هراس نداشته باشد.

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار