برگزاری نمایشگاه مجازی کتاب «عطر لاله‌های حسینی» در هفته دفاع مقدس

دبیر اجرایی نمایشگاه مجازی کتاب «عطر لاله‌های حسینی» از برگزاری این رویداد فرهنگی همزمان با هفته دفاع مقدس خبر داد و گفت: نمایشگاه مجازی کتاب «عطر لاله‌های حسینی» با محوریت کتب حوزه ایثار و شهادت از سی‌ام شهریور الی دهم مهر ماه در دامنه www.NMKD.ir برگزار می‌شود.
کد خبر: ۴۷۷۶۷۸
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۲:۳۱ - 16September 2021

«محمدحسین دریس» دبیر اجرایی نمایشگاه مجازی کتاب «عطر لاله‌های حسینی» در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، از برگزاری این رویداد فرهنگی همزمان با هفته دفاع مقدس خبر داد و اظهار داشت: نمایشگاه مجازی کتاب «عطر لاله‌های حسینی» با محوریت کتب حوزه ایثار و شهادت از سی‌ام شهریور الی دهم مهر ماه در دامنه www.NMKD.ir برگزار می‌شود.

وی اهمیت گسترش فرهنگ کتاب و کتابخوانی به ویژه در سنین جوانان و نوجوانان را هدف این رویداد دانست و گفت: ضرورت بهره‌گیری از سیره شهدای هشت سال دفاع مقدس از دلایل اصلی برگزار شدن این نمایشگاه بود که با محوریت دفاع مقدس شکل گرفته است.

برگزاری نمایشگاه مجازی کتاب «عطر لاله‌های حسینی» در هفته دفاع مقدس

دبیر اجرایی نمایشگاه مجازی کتاب «عطر لاله‌های حسینی» افزود: شاخص‌ترین کتاب‌های منتشر شده با موضوع دفاع مقدس، مدافعان حرم در قالب‌های خاطره، زندگی‌نامه، مستند و کودک و نوجوان با ارائع تخفیف ویژه در این نمایشگاه به مدت 10 روز عرضه خواهد شد.

مشاوره کتاب با توجه به سن، جنسیت و سطح مطالعه
دریس از ارائه مشاوره کتاب برای اقشار مختلف باتوجه به سن، جنسیت و سطح مطالعه و علاقه‌مندی‌های آن‌ها در این رویداد خبر داد و گفت: باتوجه به همه‌گیری بیماری کرونا و محدودیت‌های اجتماعی موجود، استفاده از بستر پلتفرم بومی جهت برگزاری این حرکت فرهنگی هنری از ویژگی‌های شاخص‌های این برنامه است.

بیشتر بخوانید؛

«آب پرتقال در کربلای ۵» منتشر شد

وی تاکید کرد: نمایشگاه «عطر لاله‌های حسینی» از تاریخ سی ام شهریور الی دهم مهر ماه در دامنه www.NMKD.ir توسط مجموعه فرهنگی هنری کتاب خوب و با همکاری نهادها و سازمان‌های مردمی و دولتی همچون نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، بنیاد حفظ و نشر آثار دفاع مقدس، سازمان بسیج دانش آموزی، سازمان بسیج دانشجویی، سازمان فرهنگی هنری شهرداری قم، سازمان فرهنگی هنری اصفهان، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم و موسسه فرهنگی جهادی نیم پلاک برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار