جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) خبر داد

برگزاری صبحگاه مشترک نظامی همزمان با هفته دفاع مقدس در زنجان

«ابوالفضل طهماسبی» گفت: صبحگاه مشترک نظامی همزمان با هفته دفاع مقدس برگزار می‌شود.
کد خبر: ۴۷۷۶۹۱
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۱:۲۴ - 15September 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس در زنجان، سرهنگ «ابوالفضل طهماسبی» جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان در جلسه شورای اطلاع‌رسانی استان زنجان با اشاره به برگزاری کنگره شهدا و اقدامات صورت گرفته در این حوزه اظهار کرد: این کنگره بزرگ در اواخر مهرماه برگزار می‌شود.
 
جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با اشاره به اینکه برای هفته دفاع مقدس نیز برنامه‌های مختلفی در نظر گرفته شده است، گفت: تکریم شهدا و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در این ایام مورد توجه خواهد بود.
 
وی با بیان اینکه ترویج خودباوری دینی و پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی از اهداف برنامه‌های هفته دفاع مقدس خواهد بود، افزود: در این ایام از پیشکسوتان دفاع مقدس نیز تجلیل خواهد شد.
 
جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با اشاره به اینکه از چند هفته قبل فضاسازی برای کنگره شهدا آغاز شده است، تصریح کرد: امیدواریم کنگره در خور و شان شهدا برگزار شود.
 
طهماسبی همچنین از برگزاری صبحگاه مشترک نظامی همزمان با هفته دفاع مقدس خبر داد و گفت: دیدار با خانواده شهدا و برپایی میز خدمت نیز از دیگر برنامه‌هایی است که در این ایام اجرایی خواهد شد.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار