مشاور امنیت ملی عراق خطاب به نماینده اتحادیه اروپا:

منطقه به ثبات بیشتری نیاز دارد

«الاعرجی» گفت: منطقه به ثبات بیشتر و حمایت از اصل گفت‌وگو نیاز دارد.
کد خبر: ۴۷۷۷۱۰
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۲:۴۲ - 15September 2021

مشاور امنیت ملی عراق خطاب به نماینده اتحادیه اروپا: منطقه به ثبات بیشتری نیاز داردبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، «قاسم الاعرجی» مشاور امنیت ملی عراق و از اعضای ارشد ائتلاف الفتح تحت رهبری «هادی العامری»  تاکید کرد که منطقه به ثبات و حمایت بیشتری از اصل گفت‌‌وگو، تعقل و دوراندیشی نیاز دارد.

به گزارش موازین نیوز، دفتر اطلاع رسانی مشاور امنیت ملی عراق در بیانیه‌ای اعلام کرد که قاسم الاعرجی مشاور امنیت ملی عراق امروز چهارشنبه در دفتر خود میزبان «کریستوف بویک»، نماینده اتحادیه اروپا در عراق و هیات همراه او بود.

در ادامه بیانیه آمده است: در این دیدار که روت کافمن از مقر اتحادیه اروپا در بروکسل و نماینده سفارت اتحادیه اروپا در عراق هم در آن حضور داشت، کار هیات مشورتی اتحادیه اروپا در عراق و ماموریت بشردوستانه و مستشاری آن ارزیابی شده و بر ادامه حمایت این کمیته از عراق در همه زمینه‌ها تاکید شد.

بر اساس این بیانیه، الاعرجی تاکید کرد: منطقه به ثبات و حمایت بیشتر از اصل گفت‌وگو، تعقل و دوراندیشی، برای جلوگیری از درگیری‌ها  نیاز دارد و عراق معتقد است که توسعه اقتصادی کشورها به امنیت و ثبات منطقه و جهان کمک خواهد کرد.

در پایان این بیانیه آمده است که در این دیدار دو طرف بر اهمیت ادامه همکاری میان عراق و کمیته اتحادیه اروپا به منظور تقویت جایگاه عراق و نقش اصلی آن در منطقه تاکید کردند.

انتهای پیام/ 161

نظر شما
پربیننده ها