برگزاری جلسه ستاد گرامی‌داشت هفته دفاع مقدس در فرمانداری شهرکرد

ستاد گرامی‌داشت هفته دفاع مقدس شهرستان شهرکرد به ریاست معاون سیاسی اجتماعی فرماندار و با حضور مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان، فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان و مدیران دستگاه‌ها و نهاد‌های استانی و شهرستانی در سالن جلسات فرمانداری شهرکرد برگزار شد.
کد خبر: ۴۷۷۸۴۱
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۰ - 16September 2021

برگزاری جلسه ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس در فرمانداری شهرکردبه گزارش دفاع‌پرس از شهرکرد، ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس شهرستان شهرکرد به ریاست معاون سیاسی اجتماعی فرماندار و با حضور مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان، فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان و مدیران دستگاه‌ها و نهاد‌های استانی و شهرستانی در سالن جلسات فرمانداری شهرکرد برگزار شد.

«ابراهیم بختیاری فر» معاون سیاسی اجتماعی فرماندار گفت: گرامیداشت هفته دفاع مقدس یادآور رشادت ها، ایثارگری ها، جانفشانی‌ها و استقامت رزمندگان اسلام است که با پیروی از منویات رهبر کبیر انقلاب و رشادت‌های خالصانه، حتی یک وجب از خاک ایران اسلامی را به دشمنان واگذار نکردند و در طول این هفته از ۳۵۰ نفر از پیشکسوتان دفاع مقدس در سطح شهرستان شهرکرد تجلیل بعمل می‌آید.

بختیاری فر اظهار داشت: هفته دفاع مقدس بهترین فرصت جهت انتقال اخلاص، شجاعت طلبی و ایثار رزمندگان و شهداء به نسل امروز خصوصاً جوانان و نوجوانان است.

وی افزود: در اجرای برنامه‌های امسال باید رعایت پروتکل‌ها و دستورالعمل‌های بهداشتی جهت مقابله و پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا مورد توجه قرار گیرد و چون امکان برگزاری بسیاری از برنامه‌ها به صورت حضوری نیست، تولید محتوی در فضای مجازی و رسانه‌ها در راستای معرفی ارزش‌های دفاع مقدس می‌تواند بسیار موثر واقع شود.

وی همچنین خاطر نشان کرد: امسال برنامه‌های گرامیداشت هفته دفاع مقدس به دلیل تقارن با ایام اربعین حسینی باید با رویکرد عاشورایی برگزار شود.

در این جلسه برنامه‌هایی شامل غبارروبی و عطرافشانی گلزار مطهر شهدای شهرستان، دیدار با خانواده معظم شهداء، برگزاری یادواره شهدای آبروی محله، تجلیل از پیشکسوتان و ایثارگران دفاع مقدس و .... در ایام هفته دفاع مقدس در شهرستان شهرکرد برنامه ریزی شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار