فرمانده نیروی هوایی ارتش خبر داد؛

رونمایی از پهپادهای رزمی نیروی هوایی ارتش در هفته دفاع مقدس

«نصیرزاده» با بیان اینکه در ساخت تجهیزات مدرن به‌ویژه هواپیمای بدون سرنشین و پهپادهای رزمی به دستاوردهای خوبی دست یافته‌ایم، گفت: در هفته دفاع مقدس بخش قابل توجهی از این تجهیزات رونمایی می‌شود.
کد خبر: ۴۷۷۸۵۱
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۷ - 16September 2021

رونمایی از پهپادهای رزمی نیروی هوایی ارتش در هفته دفاع مقدسبه گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، امیر سرتیپ خلبان «عزیز نصیرزاده» فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران امروز در جمع خبرنگاران در بوشهر، آمادگی نیروی هوایی ارتش برای دفاع از حریم نظام جمهوری اسلامی را مورد اشاره قرار داد و اظهار داشت: در این راستا ارتقا در ابعاد تجهیزاتی، آموزشی و کیفیت رزم مورد توجه ویژه نیروی هوایی قرار دارد و وضعیت بیش از گذشته بهبود داده می‌شود.

وی با اشاره به ساخت تجهیزات مدرن توسط متخصصان نیروی هوایی ایران اسلامی گفت: در ساخت تجهیزات مدرن به‌ویژه در رابطه با هواپیمای بدون سرنشین و پهپادهای رزمی به دستاوردهای خوبی دست یافته‌ایم و موفقیت‌های خوبی کسب شده و در هفته دفاع مقدس بخش قابل توجهی از تجهیزات رونمایی می‌شود.

فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران از کسب موفقیت‌هایی در ساخت مهمات هوشمند و نقطه‌زن به وسیله پهپاد در نیروی هوایی ارتش خبر داد و بیان کرد: این مهم یکی از دستاوردهای بزرگ نیروی هوایی است که در کنار هواپیمای با سرنشین و پیشرفته از تجهیزات بدون سرنشین هم بهره برده می‌شود.

 نصیرزاده به نقش نیروی هوای ارتش در مقابله با بیماری کرونا پرداخت و خاطرنشان کرد: بر اساس دستورات مقام معظم رهبری و فرمانده کل ‌ارتش با بهره‌گیری از همه امکانات، ضمن ارائه خدمات به خانواده‌ نیروی هوایی، به سایر مردم خدمات‌رسانی می‌‌شود و در این راستا در تهران یک بیمارستان 600 تختخوابی، برای خدمات‌رسانی به بیماران کرونایی و همه امکانات آن در اختیار مردم گذاشته شده است.

فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه در همه شهرهای کشور امکانات درمانی نیروی هوایی در اختیار مردم قرار دارد افزود: نیروی هوایی در بوشهر یک بیماران منحصر به فرد و وسیعی دارد که بخشی از آن در اختیار درمان و خدمات‌رسانی به مردم بوشهر قرار گرفته است.

وی اضافه کرد: اگر یک همکاری منظم و بهتری بین شهر و پایگاه هوایی قبل از آغاز بحران کرونا بود بیشتر به وضعیت بیمارستان پایگاه هوایی رسیدگی می‌شد و در بحران کرونا بیشتر می‌توانستیم خدمات ارائه دهیم، چون بحران کرونا نشان داد که امکانات بهداشتی، درمانی و زیرساخت‌های بهداشتی مرکز استان بوشهر پاسخگوی نیاز استان در زمان‌های بحران نیست که باید در این حوزه سرمایه‌گذاری بیشتری شود.

نصیرزاده با تأکید بر دسترسی بیشتر مردم بوشهر به بیمارستان پایگاه ششم شکاری شهید یاسینی بوشهر تصریح کرد: خدمات درمانی این بیمارستان به مردم بوشهر تسریع و آسان می‌شود و در این راستا بخشی از بیمارستان پایگاه هوایی بوشهر که غیرفعال است نیاز به بازسازی، سرمایه‌گذاری و تجهیز دارد که با همکاری مسئولان استان بوشهر این کار انجام شود.

فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه ناوگان ترابری این نیرو در مدت شرایط کرونایی فعال بوده است تصریح کرد: ناوگان ترابری نیروی هوایی در بخش‌هایی از کشور که دسترسی آسان نبود برای اعزام نیروهای درمانی و بهداشتی به این نقاط از جمله سیستان و بلوچستان ناوگان این نیرو آنان را ترابری کردند.

وی از ادامه این گونه اقدامات از سوی نیروی هوایی تأکید کرد و گفت: در طرح واکسیناسیون کرونا، بخش‌های متعددی از فضای نیروی هوایی در اختیار مردم قرار گرفته و کادر بهداشتی این نیرو در حال انجام واکسیناسیون جامعه در نقاط محروم هستند.

نصیرزاده دوران دفاع مقدس را بسیار عبرت انگیز دانست و تأکید کرد: 8 سال دفاع مقدس مملو از ماجراهای به یاد ماندنی و قابل بهره‌برداری برای جوانان و نوجوانان است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار