رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ارتش به دفاع‌پرس خبر داد؛

افتتاح چندین نمایشگاه دائمی دفاع مقدس در یگان‌های ارتش

امیر سرتیپ دوم فولادی از افتتاح چندین نمایشگاه دائمی دفاع مقدس در یگان‌های ارتش در هفته دفاع مقدس خبر داد.
کد خبر: ۴۷۷۸۶۵
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۱:۵۶ - 17September 2021

افتتاح از چند نمایشگاه دائمی دفاع مقدس در یگان های ارتشامیر سرتیپ دوم «محمدرضا فولادی» رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ارتش جمهوری اسلامی ایران در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، اظهار داشت: ارتش به تبعیت از ستاد کل نیروهای مسلح متناسب با عناوین در نظر گرفته شده با هفته دفاع مقدس، برنامه های خود را در سطح یگان‌های آجا برگزار می‌کند.

وی افزود: ارتش جمهوری اسلامی ایران در گرامیداشت چهل و یکمین سالگرد دفاع مقدس، تجلیل از پیشکسوتان، جانبازان و ایثارگران دفاع مقدس و مقاومت را در دستور کار خود دارد؛ همچنین تجلیل از سربازان، تکریم و سرکشی از خانواده معظم شهدا از دیگر برنامه های ارتش در این ایام است.

امیر فولادی ادامه داد: برنامه رونمایی از کتب دفاع مقدس، از دیگر برنامه های ارتش در ایام هفته دفاع مقدس است. همچنین در سطح یگان های متعدد مسابقات ورزشی برگزار خواهیم کرد.

وی افزود: کارگاه‌های تحلیلی عملیات‌های دفاع مقدس و رونمایی از پروژه های تحقیقاتی که متناسب با موضوعات دفاع مقدس هستند از دیگر برنامه های ارتش جمهوری اسلامی ایران در روزهای آتی است.

رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ارتش همچنین از افتتاح چندین نمایشگاه دائمی دفاع مقدس در یگان‌های ارتش در هفته دفاع مقدس خبر داد.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار