عضو کمیسیون امور داخلی و شورا‌های مجلس در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

مسئولان در دوران دفاع مقدس مردم را ولی نعمت خود می‌دانستند

حدادی گفت: در دوران دفاع مقدس انگیزه الهی مهم‌ترین پیشران موفقیت بود به این معنی که مسئولان مردم را ولی نعمت دانسته، آن‌ها را باور داشته و در کنار خود می‌دیدند.
کد خبر: ۴۷۷۸۸۱
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۲:۴۰ - 17September 2021

مسئولان در دوران دفاع مقدس مردم را ولی نعمت خود می‌دانستندعلی حدادی عضو کمیسیون امور داخلی و شورا‌های مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار اخبار داخلی دفاع‌پرس در ارتباط با این‌که چگونه می‌توان با بهره‌مندی از فرهنگ دفاع مقدس به حل مشکلات و چالش‌ها کمک کرد، اظهار داشت: در دوران دفاع مقدس انگیزه الهی مهم‌ترین پیشران موفقیت بود به این معنی که مسئولان مردم را ولی نعمت دانسته، آن‌ها را باور داشته و در کنار خود می‌دیدند.

وی ادامه داد: در مقایسه با دوران دفاع مقدس بعضاً در مواردی برخی از مسئولان در سطوح مختلف زندگی اشرافی را در پیش گرفتند و فاصله خود با کف جامه را زیاد کرده‌اند که این موضوع باعث می‌شود نتوانند مشکلات جدی مردم را درک کنند.

عضو کمیسیون امور داخلی و شورا‌های مجلس افزود: شایسته است مسئولان همواره به این موضوع توجه داشته باشند که انتخاب آن‌ها به‌عنوان یک مسئول این است که خدمتگزار مردم باشند و بتوانند گره‌ای از مشکلات مردم باز کنند.

نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان در مجلس در پایان گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز در بیاناتشان فراوان نسبت به مراقبت مسئولان از انحراف به اشرافی‌گری سخن گفته‌اند مبنی بر این‌که تلاش کنیم تا راه اسلام را در پیش بگیریم و از هر گونه رفتار‌های تجملاتی و اشراف‌گونه که گرایش به آن چیزی که در بین طاغوتیان رایج بوده اجتناب کنیم.

انتهای پیام/۳۵۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار