در آستانه هفته دفاع مقدس صورت گرفت؛

پخش برنامه تلویزیونی صبح و نشاط از دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش

در آستانه گرامیداشت هفته دفاع مقدس، برنامه صبح و نشاط شبکه سوم سیما صبح امروز جمعه به صورت زنده از محل دانشگاه فرماندهی ستاد ارتش پخش شد.
کد خبر: ۴۷۷۹۵۸
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۰ - 17September 2021

پخش برنامه تلویزیونی صبح و نشاط از دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتشبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، برنامه تلویزیونی «صبح و نشاط»، با حضور جانشین دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش، جانشین معاونت فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیرو‌های مسلح و جمعی از پیشکسوتان دفاع مقدس و ورزشکاران ارتش در محل دانشگاه فرماندهی ستاد ارتش به صورت زنده و مستقیم پخش شد.

امیر دریادار دوم علیرضا بیاتی، جانشین دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش یکی از الزامات برای نیرو‌های مسلح علی الخصوص تکاوران دریایی را آمادگی بالای بدنی دانست و اظهار داشت: تکاروان ارتش با آمادگی جسمانی مثال زدنی در ابتدای جنگ تحمیلی در دفاع ۳۴ روزه از خرمشهر و در کنار سایر نیرو‌های مسلح قهرمانانه ایستادند و حماسه آفرینی کردند.

در ادامه این برنامه زنده تلویزیونی، امیر سرتیپ ابراهیم گلفام، جانشین معاونت فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیرو‌های مسلح نیز نقش ورزش و آمادگی جسمانی را در ارتقای توان بازدارندگی، عاملی مهم دانست و افزود: در دوران دفاع مقدس علی الخصوص در منطقه غرب و شمال غرب کشور که کوه‌ها و صخره‌ها و موانع طبیعی گوناگون وجود داشت برای عبور از موانع با ورزش کردن آمادگی رزمی خود را حفظ می‌کردیم.

وی در ادامه گفت: در اجرای بیانیه گام دوم انقلاب، سند راهبردی در حوزه ورزش در نیرو‌های مسلح تدوین شده است که این امر نیز در ارتقای روحیه رزم و سلامت و تندرستی نیرو‌های مسلح بسیار تاثیرگذار خواهد بود.

در این برنامه همچنین امیر سرتیپ نصرت الله معین وزیری و امیر سرتیپ محمد رضا دوست محمدی از پیشکسوتان دفاع مقدس ارتش به بیان خاطراتی از دوران دفاع مقدس و ایثار گری‌های ارتش جمهوری اسلامی ایران پرداختند.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار