نماینده ولی فقیه در کرمانشاه:

مردم ایران اسلامی پای انقلاب اسلامی ایستاده‌اند

آیت‌الله «علما» گفت: مردم ایران اسلامی پای انقلاب نوپای اسلامی ایستادند تا شجره طیبه انقلاب اسلامی به تنومندی امروز برسد.
کد خبر: ۴۷۷۹۶۵
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۰ - 17September 2021

مردم ایران اسلامی پای انقلاب نوپای اسلامی ایستادندبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، آیت الله «مصطفی علما» نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه در خطبه‌های نماز جمعه این هفته  اظهار داشت: هنوز دو سال از انقلاب اسلامی به رهبری حضرت امام (ره) نگذشته بود که استکبار جهانی به وسیله صدام و رژیم بعث در ۳۱ شهریور ۵۹ به ایران اسلامی و نقاط مرزی استان‌های غربی حمله نظامی کرد.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه با اشاره به در پیش بودن هفته دفاع مقدس، گفت: دفاع مقدس تجلی ایستادگی ملت، پای انقلاب نوپای اسلامی بود.

وی ادامه داد: وحدت مثال زدنی مردم ایران حول محور حضرت امام خمینی (ره) تجلی وحدت ملی در دفاع از کیان اسلامی بود که رقم خورد.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه تصریح کرد: مردم ایران اسلامی پای انقلاب نوپای اسلامی ایستادند تا شجره طیبه انقلاب اسلامی به تنومندی امروز برسد.

علما بیان کرد: الگوی کنونی جوانان ما باید رزمندگان اسلام، شهید حججی‌ها و شهید قاسم سلیمانی باشد که این شهید بزرگوار به مدت ۴۳ سال در راه اعتلای آرمان‌های اسلام با دشمنان و مستکبران در میدان مبارزه کرد.

وی با اشاره به روز شعر و ادب فارسی در هفته پیش رو، افزود: روز گرامیداشت محمد حسین شهریار، را به اهل قلم تبریک می‌گوئیم.

علما در ادامه گفت: با نزدیک شدن به ماه مهر، آغاز سال تحصیلی جدید را در پیش داریم که تصمیم گیری برای بازگشایی مدارس و از سرگیری آموزش حضوری بر عهده کارشناسان است.

وی ادامه داد: والدین به این نکته که نقش الگویی خود برای فرزندانشان باشند توجهی ویژه داشته باشند؛ چرا که خانه نخستین کانون رشد و پرورش اخلاقی آینده سازان است.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: از مردم کرمانشاه می‌خواهم همچون گذشته دستورالعمل‌های بهداشتی را برای جلوگیری از ابتلاء به ویروس منحوس کرونا رعایت کنند تا از ضرر جانی و مالی در این زمینه جلوگیری شود.

انتهی پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار