امام جمعه الیگودرز:

ناوگروه دریایی ارتش با دریانوردی در پهنه اقیانوس اطلس افتخار آفرید

‌حجت‌الاسلام سرلک گفت: نخستین حضور نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در نیم‌کره شمالی و طولانی‌ترین دریانوردی ناوگروه به مسافت ۲۶ هزار کیلومتر که در تاریخ ایران بی‌سابقه و مایه اقتدار ایرانیان است.
کد خبر: ۴۷۷۹۸۳
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۰ - 17September 2021

افتخارآفرینی ناوگروه دریایی ارتش از دریانوردی در پهنه اطلس

به گزارش دفاع‌پرس از خرم آباد، حجت‌الاسلام مهدی سرلک در خطبه‌های نماز جمعه این هفته الیگودرز، اظهار داشت: قوانین فسادزا، برخورد قاطع با مدیران فاسد، تصویب و اجرای قوانین مبارزه با فساد و استفاده از مدیران ضد فساد چهار شاخص در جهت عدالت و جلب اعتماد مردم است.

وی افزود: مسئولان باید در بین مردم حضور فیزیکی داشته و درد و دل مردم را گوش دهند چراکه جدی گرفتن نظارت مردمی سبب حل بسیاری از مشکلات می‌شود.

امام‌جمعه الیگودرز عنوان کرد: امربه‌معروف و نهی از منکر و گشت ارشاد مدیران باید وجود داشته باشد چراکه سبب تزریق ایمان و امید در جامعه می‌شود.

وی تصریح کرد: عملکرد مسئولین اجرایی باید شفاف و پرداختن به ‌فوریت‌های خدمتی باشد، امروز مردم از مشکلات اقتصادی، معیشتی و سوء مدیریت‌ها حال خوبی ندارند.

سرلک گفت: رئیس‌جمهور در اقدام انقلابی در طرح شهید حاج قاسم سلیمانی (واکسیناسیون) در ورود واکسن به کشور اقدام لازم را انجام دادند که با واکسیناسیون مردم امروز شاهد کاهش مرگ‌ومیر شدیم، دولتمردان باید اقدام عاجل در مسکن، مشکلات معیشتی و گرانی‌ها و… انجام دهند.

امام‌جمعه الیگودرز بیان کرد: نخستین حضور نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در نیم‌کره شمالی و طولانی‌ترین دریانوردی ناوگروه به مسافت ۲۶ هزار کیلومتر که در تاریخ ایران بی‌سابقه و مایه اقتدار ایرانیان است.

وی افزود: این سفر طولانی در سخت‌ترین شرایط جوی انجام شد و انجام این مأموریت با تجهیزات داخلی و اعتماد به توانمندی نیروهای جوان و انقلابی صورت گرفت و این افتخارآفرینی در سایه گفتمان مقاومت و ولایت‌پذیری حاصل شد و این حضور نیروهای مقتدر ارتش در حیات خلوت آمریکا نفوذ و اقتدار جمهوری اسلامی را به جهانیان اثبات نمود.

سرلک گفت: دوران دفاع مقدس طلایی‌ترین تاریخ انقلاب و تلاش و پیشرفت‌ها مرهون تلاش و ازخودگذشتگی شهدا و ایثارگران در دوران دفاع مقدس است.

امام‌جمعه الیگودرز بیان کرد: امروز زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره و شهدا کمتر از شهادت نیست، برنامه‌های هفته دفاع مقدس با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی در شهرستان برگزار می‌شود.

وی گفت: درزمینهٔ طرح عمومی واکسیناسیون اقدامات جدی صورت گرفت، علاوه بر دو مرکز در سپاه الیگودرز در بیمارستان امام جعفر صادق (ع) نیز مرکزی راه‌اندازی شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها