امام جمعه بروجرد:

دفاع مقدس آزمون مردان بزرگ بود

حجت‌الاسلام حسینی گفت: دفاع مقدس آزمون مردان بزرگ بود که با توکل به نیروی ایمان برای این نظام مقدس عزت و سربلندی را به ارمغان آورد.
کد خبر: ۴۷۷۹۸۵
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۸ - 17September 2021

دفاع مقدس آزمون مردان بزرگ بود

به گزارش دفاع‌پرس از خرم آباد، حجت الاسلام «سیدعلی حسینی» امام جمعه بروجرد، در خطبه های این هفته نماز جمعه  این شهر اظهار داشت: گرامیداشت هفته دفاع مقدس یک ضرورت جدی است و درس بزرگ تاریخی بود که نماد ایستادگی و مقاومت ملت ایران است.

وی  افزود: دفاع از جان، مال، سرزمین و وطن در همه جوامع انسانی ارزشمند است ولی زمانی مقدس خواهد شد که در این دفاع حفظ ارزش‌ها بیش از جان و مال مد نظر باشد.

امام جمعه بروجرد گفت: دفاع مقدس آزمون مردان بزرگ بود که با توکل به نیروی ایمان برای این نظام مقدس عزت و سربلندی به ارمغان آوردند.

حسینی بیان کرد: همه موظف هستیم درحد توان در تبیین و پاسداشت دستاوردهای هشت سال دفاع مقدس تلاش کنیم و فراموش نکنیم که این انقلاب و نظام در سایه رهنمودهای امام راحل و مقام معظم رهبری و ایثار و ازخودگذشتگی بزرگ مردانی به ثمر نشسته است.

خطیب جمعه بروجرد با اشاره به بازگشایی مدارس و فرا رسیدن ماه مهر اضافه کرد: در صورت بازگشایی مدارس باید پروتکل‌ها و دستورالعمل‌های بهداشتی به طور جدی رعایت شود.

حجت الاسلام حسینی ادامه داد: تعلیم و تربیت لازم و ملزوم هستند و با وحدت بین خانه و مدرسه این مهم تحقق پیدا می‌کند.

وی یادآور شد: اقتدار امروز کشور در منطقه، رشد فناوری علمی و نظامی، نتیجه خودباوری و خود اتکایی ملت ایران و جوانان است.

امام جمعه بروجرد با اشاره به اقدامات گسترده مسوولان استانی و بروجرد در مهار و کنترل بیماری کرونا در این شهرستان افزود: اقدامات گسترده ای از جمله کاهش سن واکسیناسیون و افزایش تعداد پایگاه‌های تزریق  واکسن صورت گرفته است ولی باید با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی کادر درمان و مسوولان را برای مهار کامل این ویروس همراهی کرد.

حجت الاسلام حسینی ضمن تاکید بر ضرورت توسعه صنعت کشاورزی اظهار داشت: باید با تشویق و رفع موانع پیش روی کشاورزان زمینه رشد و توسعه این صنعت را فراهم نمود و از بروکراسی اداری و برخی رفتار که زمینه دلسردی کشاورزان را برای ادامه کار فراهم می‌کند پرهیز کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار