امام جمعه دیر:

بزرگداشت هفته دفاع مقدس از تحریف وقایع و حقایق جلوگیری می‌کند

حجت‌الاسلام «حسینی» با بیان اینکه ما از تقویت بنیه دفاعی و نظامی در مقابل دشمن کوتاه نخواهیم آمد، گفت: با بزرگداشت هفته دفاع مقدس از تحریف وقایع و حقایق جلوگیری کنیم.
کد خبر: ۴۷۷۹۸۹
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۲ - 17September 2021

با بزرگداشت هفته دفاع مقدس از تحریف وقایع و حقایق جلوگیری کنیمبه گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، حجت الاسلام «سیدعلی حسینی» امام جمعه دیر امروز در نماز جمعه ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: دفاع مقدس از بزرگترین افتخارات ملت ایران است و باید زنده نگه داشته شود و این افتخارات و عوامل پیروزی و دستاوردها را برای نسل جوان بیان کنیم.

وی با بیان اینکه ما از تقویت بنیه دفاعی و نظامی در مقابل دشمن کوتاه نخواهیم آمد گفت: با بزرگداشت هفته دفاع مقدس از تحریف وقایع و حقایق جلوگیری کنیم.

حسینی افزود: نباید شهدا و ایثارگران و خانواده‌هایشان را فراموش کنیم، امنیت و استقلال خود را وام دار شهدا و ایثارگران هستیم و باید از آنها تجلیل کنیم.

این مسئول خاطرنشان کرد: امروز نسل جوان ما کمتر با حقایق جنگ آشنایی دارد که باید واقعیت‌ها را بیان کنیم؛ دشمن به دنبال تحریف حقایق و عوض کردن جای شهید و جلاد است.

امام جمعه دیر با تاکید بر استفاده از همه ابزارها برای تبیین و انتقال فرهنگ دفاع مقدس به نسل جوان عنوان کرد: از ظرفیت فضای مجازی، فیلم، تئاتر و … برای تبیین فرهنگ دفاع مقدس استفاده شود.

حسینی گفت: این روزها با افزایش واردات واکسن، مسئله واکسیناسیون در کشور رونق گرفته است و افراد در سنین مختلف می‌توانند ثبت نام کنند و واکسینه شوند.

وی عنوان کرد: سفر نخست وزیر عراق برای دومین بار به کشورمان نشان گر این است که ایران در سیاست خارجه عراق جایگاه ویژه ای دارد.

حسینی با اشاره به نخستین سفر خارجی رئیس جمهور ایران به پایتخت تاجیکستان برای شرکت در اجلاس شانگهای، افزود: این سفر می‌تواند به ایجاد توازن و تنوع بخشی در حوزه روابط خارجی از طریق احیا نگاه به شرق و گسترش تعاملات خارجی با چین و روسیه و هند و کشورهای آسیایی به عنوان یکی از راهبردهای ایران تلقی شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار