مسابقه تولیدات موبایلی پیاده‌روی اربعین برگزار می‌شود

اولین دوره فراخوان مسابقه عکاسی با موبایل با عنوان «در مسیر عاشقی» به همت ادراه کل حفظ آثار نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۴۷۷۹۹۰
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۶ - 17September 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کرمان، اولین دوره فراخوان مسابقه عکاسی با موبایل با عنوان «درمسیر عاشقی» به همت ادراه کل حفظ آثار نشر ارزش های دفاع مقدس استان کرمان، اداره کل بانوان خانواده استداری کرمان و کمیته ستاد گرامیداشت اربعین دفاع مقدس استان کرمان برگزار می شود.

شرایط ارسال آثار

شرکت برای همه هنرمندان و علاقه مندان به هنر عکاسی آزاد است، شرکت کنندگان برای درج اطلاعات فردی و ارسال آثار تولیدی خود، هر شرکت کننده می تواند حداکثر 3 اثر از پیاده روی اربعین در سال های گذشته را که با موبایل خود ثبت نموده ارسال کند.

عکس های ارسالی باید بدون قاب و در فرمت jpg با حداکثر حجم سه مگابایت باشد، ویرایش عکس ها در حد اصلاح رنگ نور مجاز می باشد.

شرکت کنندگان باید به همراه عکس مشخصات کامل و شماره تماس خود را نیز ارسال نمایند، ارسال عکس توسط اشخاص به منزله قبول مالکیت اثر و اصالت آن تلقی می شود.

لذا مهلت ارسال آثار تا 29 شهریور سال جاری می باشد و علاقه مندان آثار خود را در پیام رسان واتس آپ به شماره  09212730036 ارسال کنند.

به آثار برگزیده جوایزی به همراه لوح یاد بود اهدا می شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار