رژیم صهیونیستی یک جوان فلسطینی را به خاطر داشتن چنگال و چاقو بازداشت کرد

پس از فرار موفقیت‌آمیز شش جوان فلسطینی از زندان فوق‌امنیتی «جلبوع» در شمال فلسطین اشغالی با استفاده از قاشق و چنگال، رژیم صهیونیستی به هر فلسطینی که این وسایل را داشته باشد، مشکوک می‌شود.
کد خبر: ۴۷۷۹۹۴
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۵ - 17September 2021

رژیم صهیونیستی یک جوان فلسطینی را به خاطر داشتن چنگال و چاقو بازداشت کردبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، منابع فلسطینی، بعد از ظهر امروز (جمعه)، گزارش دادند که نظامیان رژیم صهیونیستی یک جوان فلسطینی را در غرب قدس اشغالی بازداشت کرده‌اند.

بر اساس گزارش پایگاه خبری «نیوپرس»، نیرو‌های رژیم صهیونیستی این جوان را که تنها چاقو و چنگال در دست داشته در خیابان «الملک جورج» در غرب قدس اشغالی بازداشت کرده‌اند.

بر اساس گزارش برخی منابع، نظامیان رژیم صهیونیستی به شهروندان فلسطینی که در اراضی اشغالی ابزار‌هایی مشابه به دست دارند، مشکوک می‌شود.

این اقدام پس از آن صورت گرفته است که شش اسیر فلسطینی موفق شدند، دوشنبه هفته گذشته، از زندان فوق‌امنیتی «جلبوع» در شمال فلسطین اشغالی فرار کنند.

این شش اسیر فلسطینی با استفاده چنگال و قاشق موفق شده بودند تونلی از داخل زندان جلبوع به بیرون از محوطه زندان حفر کنند.

رژیم صهیونیستی که از روز دوشنبه عملیات گسترده جست‌و‌جو برای پیدا کردن این اسرا و همچنین بازداشت اعضای خانواده آن‌ها را آغاز کرده بود، شامگاه جمعه هفته گذشته دو نفر از این اسرا را بازداشت کرد.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی صبح روز شنبه نیز از بازداشت دو اسیر دیگر فراری خبر دادند و به این ترتیب مجموع اسرای بازداشتی به چهار تن رسید.

زکریا الزبیدی (۴۶ ساله) از اردوگاه جنین که از سال ۲۰۱۹ بازداشت شده است، از جمله این چهار اسیری است که بار دیگر به اسارت رژیم صهیونیستی درآمده است.

دادگاه رژیم صهیونیستی در شهر الناصره در شمال سرزمین‌های اشغالی، شامگاه شنبه شاهد صحنه محاکمه چهار اسیر فلسطینی بود که برای آن‌ها حکم تمدید ۹ روزه بازداشت به منظور ادامه بازجویی صادر کرد.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار