مقاومت: اسرائیل را مجبور به پذیرش خواسته‌های ملت فلسطین می‌کنیم

مقاومت فلسطین با تأکید بر لزوم تداوم اعمال فشار به رژیم صهیونیستی، اعلام کرد که اجازه نخواهند داد طرح صهیونیستی «اقتصاد در برابر امنیت» اجرایی شود.
کد خبر: ۴۷۸۱۹۲
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۶ - 18September 2021

مقاومت: اسرائیل را مجبور به پذیرش خواسته‌های ملت فلسطین خواهیم کرد

به گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، یک منبع در ستاد فرماندهی گروه‌های مقاومت فلسطین امروز (شنبه) تأکید کرد که طرح «یائیر لاپید» وزیر خارجه رژیم صهیونیستی موسوم به «اقتصاد در برابر امنیت»، هیچ اهمیتی برای این گروه‌ها ندارد.

خبرگزاری سما به نقل از این منبع گزارش داد، گروه‌های مقاومت، اجازه نخواهند داد چنین طرحی اجرا شود و مسئله مطرح کردن آن برای گروه‌های مقاومت توسط میانجی‌ها، صحت ندارد.

وی تأکید کرد، هدف از این طرح، خلع سلاح گروه‌های مقاومت یا گره زدن آن به مسائل ملی و اصول مسئله فلسطین به برخی از مسائل اقتصادی است.

این منبع خاطرنشان کرد، مقاومت، حقوق ملت فلسطین را با دست خود و به همان شیوه‌ای می‌گیرد که به آن عادت کرده است؛ به نحوی که رژیم صهیونیستی را مجبور خواهد کرد که شروط مقاومت را بپذیرد.

وی ادامه داد، هم‌اکنون به خاطر فشار گروه‌های مقاومت، رژیم صهیونیستی مجبور شده است، تسهیلاتی ارائه دهد و از اقدامات گذشته خود عقب‌نشینی کند و چیزی را اجرا کند که مقاومت خواستار آن است.

منبع مذکور خاطرنشان کرد، پیام‌های مقاومت به صهیونیست‌ها در زمان مناسب خود خواهد رسید؛ چرا که این گروه‌ها، تسهیلات کنونی را صرفاً نقطه آغاز می‌دادند و «اگر اسرائیل محاصره را کلاً لغو نکند، با حملات و شیوه مدنظر نیرو‌های آن (مقاومت)، مجبور خواهد شد که محاصره را بردارد».

وی با اشاره به تلاش گروه‌های مقاومت برای تبادل آبرومندانه اسرای فلسطینی، گفت که این گروه‌ها به رژیم صهیونیستی یا هیچ گروه دیگری اجازه نخواهند داد که طرح خود را اجرا کنند و مانند گذشته شکست خواهند خورد.

این منبع با بیان اینکه طرحی ماند «معامله قرن» و عادی‌سازی روابط کشور‌های عربی با صهیونیست‌ها شکست خورد، تصریح کرد، عادی‌سازی، گروه‌های مقاومت را هدف قرار می‌داد، ولی با مقاومت ملت فلسطین، این طرح نیز شکست خورد.

وزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی روز یکشنبه هفته گذشته با عقب‌نشینی از گزینه نظامی، برنامه تفصیلی برای شکست حماس در غزه را از طریق اقتصادی و دیپلماتیک ارائه کرد.

وزیر خارجه رژیم اسرائیل گفت: «باید یک فرآیند بزرگ اقتصادی چند ساله را برای امور امنیتی آغاز کنیم.»

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها