مسئول نشر آثار مشارکت زنان در دفاع مقدس استان یزد خبر داد؛

برگزاری آیین اختتامیه طرح «سلاله‌ها» در یزد

«ذاکری» گفت: آیین اختتامیه طرح «سلاله‌ها» در استان یزد، با حضور تعدادی از دانش‌آموزان منتخب شرکت‌کننده در طرح، با مشارکت بسیج دانش‌آموزی و اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان برگزار شد.
کد خبر: ۴۷۸۳۱۰
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۶ - 19September 2021

برگزاری آیین اختتامیه طرح «سلاله‌ها» در یزد

«فاطمه ذاکری» مسئول نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس استان یزد در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس، از برگزاری مراسم اختتامیه طرح «سلاله‌ها» در استان یزد خبر داد و اظهار داشت: این مراسم به مناسبت هفته دفاع مقدس با حضور تعدادی از دانش‌آموزان منتخب شرکت‌کننده در طرح، با مشارکت بسیج دانش‌آموزی و اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان برگزار شد.

وی افزود: در این مراسم علاوه بر اجرای برنامه‌های جانبی و تفریحی برای دانش‌آموزان، «محمد منشی‌زاده» استاد سواد رسانه و نویسنده، سخنرانی و دوره پایانی آموزشی را در قالب یک کارگاه ۲ ساعته برگزار کرد.

ذاکری ادامه داد: در این مراسم همچنین به دانش‌آموزانی که به‌طور برگزیده و منتخب در طرح «سلاله‌ها» شرکت داشتند، هدایایی در قالب بسته‌های فرهنگی اهدا شد.

مسئول نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس استان یزد عنوان کرد: طرح «سلاله‌ها» از ابتدای سال تاکنون بین دانش‌آموزان به‌صورت حضوری با توجه به شرایط کرونایی پراکنده و محدود و به‌صورت عمده نیز در فضای مجازی در گروه‌ها و کانال‌های مختلف با جمعیت مخاطب حدوداً بین ۷ تا۱۰ هزار نفر برگزار شد. همچنین آیین اختتامیه آن نیز به‌صورت حضوری و نمادین برای همه دانش‌آموزان و افرادی که در این طرح شرکت داشتند، برگزار شد.

وی خاطرنشان کرد: طرح «سلاله‌ها» یکی از برنامه‌های ابلاغی سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت‌های زنان در دفاع مقدس در حوزه زنان و دفاع مقدس است که همه‌ساله با همکاری و با مشارکت ادارات نشر آثار و ارزش‌های مشارکت‌های زنان در دفاع مقدس استان‌ها، با هدف آشنایی نوجوانان دختر با سیره عملی و سبک زندگی و جهادی شهدا و جانبازان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار