وزیر دفاع تأکید کرد؛

گسترش همکاری وزارت دفاع و نیروی انتظامی

امیر سرتیپ آشتیانی با تأکید بر ضرورت بهره‌گیری نیروی انتظامی از تجهیزات نوین، گفت: فصل جدیدی از همکاری وزارت دفاع و ناجا پیش رو است.
کد خبر: ۴۷۸۳۵۱
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۳ - 19September 2021

گسترش همکاری وزارت دفاع و نیروی انتظامیبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار سرتیپ «حسین اشتری» فرمانده نیروی انتظامی به همراه برخی از معاونان ناجا با امیر سرتیپ «محمدرضا قرایی آشتیانی» وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح دیدار و گفت‌وگو کرد.

امیر آشتیانی در این دیدار، با اشاره به تنوع و گستردگی مأموریت‌های پلیس اظهار داشت: نیروی انتظامی یک تشکل بسیار بزرگ است که در تمامی حوزه‌ها فعالیت می‌کند و تعامل و ارتباط با وزارت دفاع از ارکان فعالیت‌هایش است.

وی با بیان اینکه «امنیت» بالاتر از «دفاع» است، به اهمیت و حساسیت مأموریت‌های نیروی انتظامی، اشاره و تأکید کرد: بایستی برای تقویت امنیت پایدار تلاش کنیم؛ چراکه تحقق این مهم، به تقویت امنیت ملی منتج می‌شود.

وزیر دفاع با بیان اینکه تجهیزات نوین به پیشبرد مأموریت‌های ناجا کمک شایانی می‌کند، افزود: از طرفی استمرار آموزش و اصلاح برخی قوانین و مقررات نیز در پشتیبانی از مأموریت‌های پلیس، مؤثر است.

امیر آشتیانی با اشاره به رویکرد وزارت دفاع در پشتیبانی از نیروی انتظامی خاطرنشان کرد: فصل جدیدی از همکاری وزارت دفاع و ناجا پیش رو است.

انتهای پیام/ 200

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار