به مناسبت هفته دفاع مقدس صورت می‌گیرد؛

اکران مستند «گردان قاطریزه» در کرج

«امیری» از اکران مستند «گردان قاطریزه» با محوریت بیان خاطرات پیرامون سختی‌ها و مشقات جنگ در حسینیه مسجد حجت بن الحسن (عج) کرج خبر داد.
کد خبر: ۴۷۸۴۴۰
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۹ - 19September 2021

اکران مستند «گردان قاطریزه» در مسجد جامع رجایی شهر کرجبه گزارش دفاع‌پرس از کرج، «مجید امیری» مسئول ستاد جشنواره عمار استان البرز از اکران مستند «گردان قاطریزه» با محوریت بیان خاطرات پیرامون سختی‌ها و مشقات جنگ در حسینیه مسجد حجت بن الحسن (عج) کرج به مناسبت هفته دفاع مقدس خبر داد.

وی هدف از برگزاری این برنامه را دورهمی فعالان جبهه انقلاب با محوریت هفته دفاع مقدس و ترویج و تبیین فرهنگ ایثار و شهادت دانست و گفت: «مصطفی کریم پناه» از یادگاران دوران جنگ تحمیلی در این آیین به بیان خاطراتی در خصوص قاطریزه می‌پردازد.

امیری اظهار داشت: هشت سال دفاع مقدس سراسر ناگفته‌ها و مسائل متعددی است که پرداختن به آن می‌تواند زمینه رشد، آگاهی و بصیرت نسبت به منش رزمندگان دوران دفاع مقدس را در جامعه فراهم کند.

مسئول ستاد جشنواره عمار استان البرز خاطرنشان کرد: این برنامه روز دوشنبه ۲۹ شهریور ساعت ۱۸ در حسینیه مسجد حجت بن الحسن (ع) کرج با محوریت کانون فرهنگی هنری مسجد و پایگاه بسیج برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار