فرمانده سپاه تربت حیدریه خبر داد؛

ساخت و مرمت منازل مسکونی ۱۴۰ خانواده کم‌برخوردار در هفته دفاع مقدس

سرهنگ موحد اردو‌های جهادی را مؤثرترین بخش برنامه‌های هفته دفاع مقدس در تربت حیدریه دانست و گفت: منازل مسکونی ۱۴۰ خانواده کم‌برخوردار در دست مرمت و بهسازی است که در ایام هفته دفاع مقدس بخشی از آن به بهره برداری می‌رسد.
کد خبر: ۴۷۸۴۵۹
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۵ - 19September 2021

ساخت و مرمت منازل مسکونی ۱۴۰ خانواده کم‌برخوردار در هفته دفاع مقدس

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از تربت حیدریه، سرهنگ پاسدار «احمد ناصری موحد» فرمانده سپاه شهرستان تربت حیدریه در نشست خبری با خبرنگاران و اصحاب رسانه به تشریح ویژه‌برنامه‌های گرامیداشت چهل و یکمین سالگرد دفاع مقدس در این شهرستان پرداخت و اظهار داشت: همزمان با هفته گرامیداشت دفاع مقدس، ۵۸۴ عنوان برنامه در سه حوزه شهرستانی، بخشی و هم‌چنین در سطح پایگاه‌های مقاومت بسیج شهرستان برگزار می‌شود.

وی افزود: برنامه‌های دفاع مقدس امسال با شعار «ما مقتدریم» پایه‌گذاری شده و قرار است طبق دستورالعمل‌های بهداشتی، برنامه‌ها در سه حوزه شهرستانی، بخشی و پایگاه‌های مقاومت بسیج برگزار شود.

فرمانده سپاه شهرستان تربت حیدریه خاطرنشان کرد: در نخستین روز از هفته دفاع مقدس، دیدار نیروهای مسلح شهرستان با امام جمعه و در ادامه رژه موتوری بسیجیان در سطح خیابان‌ها با رعایت نکات بهداشتی برگزار می‌شود. عطر افشانی و غبارروبی گلزار شهدا، همایش بزرگ پیشکسوتان دفاع مقدس، صبحگاه مشترک نیروهای نظامی با محوریت تیپ ۱۷۷شهید نصر اصفهانی، توزیع کمک‌های مؤمنانه و همچنین برگزاری نشست بصیرتی در شب اربعین حسینی از دیگر برنامه‌های شاخص این ایام در سطح شهرستان خواهد بود.

وی در ادامه از دیدار با خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران، برگزاری ویژه برنامه آبروی محله در درب منزل خانواده شهدا، شبی با شهدا، مسابقات فرهنگی، ورزشی، کارگاه‌های سواد رسانه عمومی، اقتصاد مقاومتی و سبک زندگی اسلامی به‌عنوان بخشی از برنامه‌های پایگاه‌های بسیج در این ایام یاد کرد و بیان داشت: همزمان با گرامیداشت هفته دفاع مقدس فراخوان گردان های بیت المقدس، رزمایش‌های اقتدار در مناطق آلوده و آسیب‎پذیر، ویزیت رایگان بیماران، نهضت‌های روشنگری، یادواره‌های شهدا و همچنین گشت رضویون توسط حوزه‌های بسیج در سطح بخش‌ها برگزار می‌شود.

ناصری موحد، اردوهای جهادی در مناطق محروم با محوریت ساخت و تکمیل منازل مسکونی برای معسرین و نیازمندان با مشارکت بنیاد مسکن و کمیته امداد امام خمینی (ره) در ایام هفته دفاع مقدس سال جاری را مؤثرترین بخش از برنامه‌های امسال دانست و گفت: طبق تفاهم منعقدشده قرار است که تا پایان سال، ۱۴۰ منزل نیازمند بهسازی، مرمت و یا بازسازی شود که در ایام هفته دفاع مقدس بخشی از آن اتمام و تحویل خواهد شد.

وی در انتها ابراز امیدواری کرد: از خداوند متعال مسئلت داریم که با اجرای ویژه‌برنامه‌های چهل و یکمین سالگرد دفاع مقدس در شهرستان تربت حیدریه، گامی در جهت ادای دین به خون‌های پاک شهدا و صبر زینبی ایثارگران برداریم و زمینه نشر مؤثرتر ارزش‌های دفاع مقدس را در جامعه فراهم کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار