اسلام برتر از هر چیز و هیچ چیز برتر از اسلام نیست

شهید «فاریابی» در وصیتنامه خود بعد از سلام و درود بر امام خمینی (ره) آورده است: اسلام برتر از هر چیز و هیچ چیز برتر از اسلام نیست.
کد خبر: ۴۷۸۴۸۸
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۲:۴۰ - 19September 2021
اسلام برتر از هر چیز و هیچ چیز برتر از اسلام نیستبه گزارش  خبرنگار دفاع‌پرس از بوشهر، شهید «غلامعلی فاریابی» در تاریخ 1339/06/02 در شهر دوراهک از توابع شعرستان دیر دیده به جهان گشود و در تاریخ 1362/04/19 در منطقه زبیدات به شهادت رسید.
 
وصیتنامه شهید «فاریابی»
 
با درود بی پایان برامید محرومان جهان، قلب تپنده تمام مسلمانان جهان، امام خمینی، ابراهیم زمان و سلام برتمامی شهداء فی سبیل الله که جان و مال خود نثاراسلام کردند. اسلام برتر از هر چیز و هیچ چیز برتر از اسلام نیست.
 
اگر ان شاء الله من شهید شدم کسی نباید برای من گریه و زاری کند و لباس سیاه بپوشد. و‌ ای مادر میدانم برای شما سخت است، اما سخت نیست، چون مادرانی هستند که سه فرزند در راه خدا فداکرده اند؛ ولی می‌گویند اینکه چیزی نیست و اگر روزی بشود من خودم هم در راه اسلام فدا می‌کنم.
 
پس نباید کسی برای من گریه کند و متاثر شود. و برادرانم رضا و محمدعلی را همچون حضرت قاسم بار بیاورید و خواهرم را هم مانند هم اسمش، چون زهرا (س) بار بیاورید و آنطور تربیت کنید و برای من هم دعا کنید.
 
مادرم نمی‌دانم چطور زحماتت را جبران کنم و من از تو معذرت می‌خواهم که نتوانستم زحمت‌هایی که کشیدی را جبران کنم و امیدوارم که مرا ببخشید تا وقتی که زنده هستید برای اسلام و برای خدا خدمت کنید.
 
و از همه از طرف من حلالیت بطلبید. به حول و قوه خدا عازم جبهه حق علیه باطل هستم. هدفم این است که دفاع ازاسلام و قرآن کریم کنم و عیالم به خدا سپردم و نگهدار همگی خدا باشد. پیامم به برادران این است که جبهه را فراموش نکنند و شب و روز به  فکر جبهه باشند. به امید پیروزی اسلام بر کفر صدامی.
 
و السلام علیکم و رحمه الله و برکاته.

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها