مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس لرستان:

ساخت موزه دفاع مقدس لرستان ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد

«رشیدی» گفت: پروژه ساخت مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان لرستان ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و با تسریع در تزریق اعتبار، می‌توانیم به‌زودی شاهد بهره‌برداری از این مجموعه باشیم.
کد خبر: ۴۷۸۶۴۷
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۷ - 20September 2021

ساخت موزه دفاع مقدس لرستان ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی داردبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خرم‌آباد، سرهنگ پاسدار «محسن رشیدی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان لرستان، صبح امروز (دوشنبه) در حاشیه بازدید اصحاب رسانه از مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان، هفته دفاع مقدس را فرصت مغتنمی دانست که باید در آن، همراه با کمک دستگاه‌های اجرایی، نقش استان لرستان در دفاع مقدس تبیین شود.

وی با بیان اینکه افتتاح مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان لرستان پیوستی برای دیگر موزه‌ها خواهد بود، گفت: تقابلی بین این مجموعه‌ها وجود ندارد؛ بلکه آن‌ها مکمل یکدیگر هستند.

رشیدی با بیان این‌که مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان لرستان مجموعه‌ای برای نمایش دلاورمردی‌های جوانان این خطه است، افزود: پروژه ساخت این مرکز فرهنگی ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و با تسریع در تزریق اعتبار، می‌توانیم به‌زودی شاهد بهره‌برداری از این مجموعه باشیم که اعتبارات آن از طریق منابع استانی و ملی تامین می‌شوند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان لرستان بر ضرورت ترسیم وقایع دفاع مقدس توسط همه نقش‌آفرینان در آن تأکید کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار