نماینده ولی فقیه در لرستان:

ایران اسلامی کانونی برای حفظ ایجاد امنیت است

حجت‌الاسلام «شاهرخی» ایران اسلامی را کانونی برای حفظ ایجاد امنیت دانست و گفت: با وحدت، همدلی و خرد جمعی برای رسیدن به اهداف متعالی تلاش کنیم.
کد خبر: ۴۷۸۸۴۹
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۸ - 21September 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خرم آباد، حجت‌الاسلام ایران اسلامی کانونی برای حفظ ایجاد امنیت  است «سید احمدرضا شاهرخی» نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد، امروز در همایش تجلیل از پیشکسوتان جهاد و شهادت لرستان، هشت سال دفاع مقدس را یکی از مقاطع مهم انقلاب اسلامی برشمرد و اظهار داشت: تدبیر امام راحل (ره) و ایثارگری رزمندگان در این جریان ستودنی و بی‌نظیر است. جانفشانی طبقات مختلف مردم به این نقطه منتهی شد که رژیم بعث و دشمنانی که جنگ را برای از بین بردن انقلاب برنامه ریزی کرده بودند، سر تسلیم فرود آورند.

نماینده ولی فقیه در لرستان با تاکید بر اینکه حماسه آفرینی رزمند گان و شهدا دردفاع مقدس باید به نسل‌های آینده بازگو شود، گفت: باید تمامی سازمان‌ها، نهادهای دولتی و غیردولتی و مردم شهر و روستا به صورت علمی و فنی رشادت‌های رزمندگان دفاع مقدس را تجزیه و تحلیل و به شیوه‌های هنرمندانه برای نسل‌های آینده بازگو کنیم.

امام جمعه خرم آباد ایران اسلامی را کانونی برای حفظ ایجاد امنیت دانست و متذکر شد: با وحدت، همدلی و خرد جمعی برای رسیدن به اهداف متعالی تلاش کنیم و دستورات رییس‌ جمهوری برای مبارزه با فساد را با کمک قوای مقننه و قضاییه برای ایجاد عدالت اجتماعی به سرانجام برسانیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها