بیانیه دفتر نمایندگی حفظ آثار دفاع مقدس شهرستان فریمان:

تفکر بسیجی مولود دفاع مقدس است

دفتر نمایندگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس شهرستان فریمان طی بیانیه‌ای فرا رسیدن هفته دفاع مقدس را گرامی داشت.
کد خبر: ۴۷۸۹۶۶
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۸ - 21September 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مشهد، در آستانه فرارسیدن هفته دفاع مقدس، دفتر نمایندگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس شهرستان فریمان با صدور بیانیه‌ای ترویج فرهنگ مجاهدت و مقاومت را باعث عزت و سربلندی بیش از پیش نظام مقدس جمهوری اسلامی دانسته است.

در این بیانیه آمده است: هفته دفاع مقدس، هر سال، جدای از برگزاری مراسم و بزرگداشت‌ها توسط نهاد‌های متولی، فرصت مغتنمی برای تأمل در دستاورد‌ها و آثار و تأثیرات آن بر نسل‌های گذشته و آینده است.

این بیانیه می‌افزاید: وقتی امام خمینی (ره) دستاورد‌های دفاع مقدس را برمی‌شماردند، در انتهای آن فرمودند: «از همه مهمتر استمرار روح اسلامی، در پرتو جنگ تحقق یافت.» از سخن امام راحل چنین برمی‌آید که با شکل‌گیری جمهوری اسلامی، مبارزه حق و باطل، فقر و غنا، استکبار و استضعاف تازه شروع شده است.

در این بیانیه خاطر نشان شده است: رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند: «فتح‌الفتوح امام تربیت جوانان خدا‌جوی بسیجی بود.» این تربیت در بستر دفاع مقدس اتفاق افتاد و فرهنگ و تفکر بسیجی در دوران دفاع مقدس شکل گرفت و سپس به فرهنگ نهادینه شده انقلاب اسلامی تزریق شد.

در پایان این بیانیه آمده است: امروز ترویج و گسترش فرهنگ و روحیه مجاهدت و فداکاری و تلاش و کوشش شبانه روزی و جهادی است که موجبات سربلندی نظام را فراهم کرده و به فرموده رهبری معظم، هرکجا انقلابی عمل کردیم، موفق شدیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار