فرمانده سپاه عجبشیر:

تمامی کفر و شرک جهانی در هشت سال جنگ تحمیلی در برابر ملت ایران صف کشیدند

سرهنگ «شاه‌محمدپور» گفت: تمامی کفر و شرک جهانی در هشت سال جنگ تحمیلی در برابر ملت ایران صف کشیدند و ظالمانه‌ترین تحریم‌ها را علیه ملت ما اعمال کردند.
کد خبر: ۴۷۸۹۷۴
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۹ - 21September 2021

به گزارش دفاع‌پرس از تبریز، سرهنگ «امیر شاه محمدپور» فرمانده سپاه عجبشیر به مناسبت هفته دفاع مقدس در نشست خبری با اصحاب رسانه شهرستان، اظهار داشت: یکی از بزرگ‌ترین فواید دفاع هشت‌ ساله، حفظ و تقویت روحیه‌ انقلاب در نسل جوان ما و در جامعه‌ ماست.

وی به خباثت‌های آمریکایی‌ها در طول جنگ تحمیلی اشاره  کرد و گفت: هدف دشمنان جمهوری اسلامی در جنگ با صدام شکست این نظام بود، اما به لطف خدا و ایثار و از خود گذشتگی مردم ولایت مدار، این خفت نصیب آمریکایی‌ها شد.

سرهنگ شاه محمدپور خاطرنشان کرد: تمامی کفر و شرک جهانی در هشت سال جنگ تحمیلی در برابر ملت ایران صف کشیدند و ظالمانه‌ترین تحریم‌ها را علیه ملت ما اعمال کردند.

وی ادامه داد: مسئله‌ دفاع مقدس علاوه بر اینکه یک آزمون بزرگی برای ملت ایران بود، آزمونی هم برای بروز استعدادهای ناشناخته جوانان  این سرزمین بود.

سرهنگ شاه محمدپور گفت: در راستای گرامیداشت هفته دفاع مقدس، امسال بیش از ۱۰۰ مورد برنامه ناحیه‌ای و حوزه‌ای در فضای حقیقی و مجازی در سپاه عجب شیر برگزار خواهد شد که این برنامه‌ها با بیعت با ولایت و امامت و تجدید میثاق با شهدا شروع خواهد شد.

وی به مهم‌ترین برنامه‌های هفته دفاع مقدس سپاه عجب شیر اشاره کرد و توضیح داد: توزیع کمک‌های مومنانه، غذای گرم، قربانی، افتتاح صندوق قرض الحسنه، تجلیل از مدافعان سلامت، کاروان لاله های سرخ، رژه موتوری و نمایشگاه دستاوردهای دفاع مقدس از جمله برنامه‌های مهم این شهرستان است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها