فرمانده ناحیه مقاومت بسیج مهریز خبر داد؛

اجرای ۱۰۰ برنامه هفته دفاع مقدس در «مهریز»

سرهنگ «فاتحی» گفت: به مناسبت بزرگداشت هفته دفاع مقدس ۱۰۰ برنامه فرهنگی، هنری، ورزشی و نظامی با همکاری پایگاه‌ها و نواحی مقاومت در شهر و روستا‌های شهرستان مهریز برگزار می‌شود.
کد خبر: ۴۷۸۹۹۳
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۶ - 21September 2021

به گزارش دفاع‌پرس از یزد، سرهنگ «علی فاتحی» فرمانده ناحیه مقاومت بسیج مهریز در نشستی با خبرنگاران شهرستان مهریز اظهار داشت: برگزاری مراسم خاطره‌گویی، اعزام نمادین رزمندگان اسلام به جبهه، انجام مسابقات فرهنگی، ورزشی و سرکشی به خانواده شهدا اهم برنامه‌ها است. 

وی با گرامیداشت دوران هشت سال دفاع مقدس ادامه داد: غبارروبی و عطرافشانی قبور مطهر شهیدان، برگزاری رزمایش کمک مومنانه، یادواره شهدا در شهر و برخی روستاها، تجلیل از رزمندگان بسیجی و حضور در نمازجمعه برگزار می‌شود.

این مسئول افز‌ود: برپایی نمایشگاه‌های عکس و کتاب، نشست‌های معرفتی و بصیرتی در خصوص هشت سال دفاع مقدس و ارتقا و آگاهی مردم و جوانان به اهمیت و نقش دوران دفاع مقدس با همکاری اساتید حوزه و دانشگاه صورت می‌گیرد.

فاتحی گفت: انتقال فرهنگ دفاع مقدس به مردم به خصوص نوجوانان و جوانان از جمله برنامه‌های مهمی است که توسط راویان آن دوران با همکاری پایگاه‌های مقاومت و بسیج در شهر و روستا‌ها پیگیری و اقدام لازم به عمل می‌آید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار