استاندار مرکزی:

عظمت کنونی ایران مرهون مجاهدت رزمندگان اسلام است

«آقازاده» گفت: اقتدار و عظمت کنونی ایران اسلامی مرهون رشادت‌ها و مجاهدت‌های رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس است و برای حفظ دستاوردهای آن دوران باشکوه باید آحاد مردم و مسئولان تلاش کنند.
کد خبر: ۴۷۸۹۹۸
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۶ - 21September 2021

عظمت کنونی ایران مرهون مجاهدت رزمندگان اسلام استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اراک، « سید علی آقازاده» استاندار مرکزی در آیین تجلیل از ۳۰ هزار رزمنده و پیشکسوت جهاد و مقاومت استان مرکزی اظهار داشت: بی‌تردید، مقدس‌ترین جهاد، جهادی است که به‌عنوان دفاع از حقوق انسانی صورت گرفته باشد. در جنگ تحمیلی، رژیم بعث عراق، جنگی ناخواسته را به کشور ما تحمیل کرد و با نادیده گرفتن استقلال سرزمین ما به ایران اسلامی تجاوز کرد. ازاین‌رو، مردم غیرتمند ایران، در دفاعی مقدس، از حق خود که دفاع از استقلال سرزمین و هویت دینی ـ ملی خود بود، دفاع کردند.

آقازاده ادامه داد: اقتدار و عظمت کنونی ایران اسلامی مرهون رشادت‌ها و مجاهدت‌های رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس است و برای حفظ دستاوردهای آن دوران باشکوه باید آحاد مردم و مسئولان تلاش کنند.

استاندار مرکزی گفت: در دوران شکوهمند دفاع مقدس شاهد اتحاد و همدلی ملت مقام ایران در برابر دشمنان تا بن دندان مسلح بودیم که برای حفظ انقلاب نوپای ایران اسلامی جوانمرانه ایستادند و با خون سرخ خود از کیان این مرز و بوم حراست کردند.پیشکسوتان جنگ تحمیلی و دفاع مقدس سرمایه‌های عظیمی برای اشاعه و نشر فرهنگ ایثار و شهادت هستند و باید در عرصه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی و سیاسی استفاده کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها