امام جمعه شهرستان «انزلی»:

مدافعین سلامت از آثار و برکات زنده بودن تفکر جبهه و جنگ هستند

حجت‌الاسلام شمس الدین مدافعین سلامت را از نشانه‌های زنده بودن فرهنگ ایثار و شهادت دانست و گفت: مدافعین سلامت یکی از آثار و برکات زنده بودن تفکر جبهه و جنگ هستند.
کد خبر: ۴۷۹۴۳۳
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۳:۳۶ - 22September 2021

حجت الاسلام «سیدعبدالجواد شمس الدین»به گزارش دفاع‌پرس از رشت، حجت‌الاسلام «سیدعبدالجواد شمس‌الدین» امام جمعه شهرستان «انزلی» در آئین تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس، اظهار داشت: دفاع مقدس هدفی متعالی داشت که به دفاع از آب و خاک و تمامیت ارضی محدود نبود؛ این جنگ اهداف جامعی همچون استمرار نظام اسلامی را دنبال می‌کرد.

امام جمعه انزلی یکی دیگر از دستاورد‌های دفاع مقدس را عزت آفرینی برای نظام و امت اسلامی دانست و تصریح کرد: دشمن در هشت سال جنگ تحمیلی به طور غیر مستقیم به دنبال شکست مقاومت و انقلاب اسلامی بود که عزت آفرینی رزمندگان جنگ این هدف را ناکام گذاشت.

وی با اشاره به اینکه دفاع مقدس مجموعه‌ای از ویژگی‌های متعالی است، خاطرنشان کرد: امسال چهل و یکمین سالگرد دفاع مقدس را درحالی گرامی داریم که می‌بایست ارزیابی‌ها برای انتقال تجربیات و تداوم ایثارگری‌ها و رشادت‌های رزمندگان به نسل آینده انجام شود.

حجت الاسلام شمس الدین افزود: اگر فرهنگ دفاع مقدس دچار تحریف شود و کسانیکه اسوه بودند به هر دلیل دچار لغزش شوند جامعه آسیب خواهد دید؛ خوشبختانه افرادی که در مسیر انقلاب حرکت کردند و پیشکسوت جهاد، شهادت و ایثارگری بودند امروز راه درستی در پیش گرفته اند.

وی مدافعین سلامت را از نشانه‌های زنده بودن فرهنگ ایثار و شهادت دانست و متذکر شد: مدافعین سلامت یکی از آثار و برکات زنده بودن تفکر جبهه و جنگ هستند؛ آن‌ها در زمان شیوع ویروس کرونا با جانفشانی‌های خود جان افراد بی شماری را از این بیماری نجات داده اند.

در این مراسم از ۵۸ نفر از پیشکسوتان هشت سال دفاع مقدس و مدافعان سلامت با اهداء لوح و هدایایی تقدیر شد.  

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار