امام‌جمعه موقت اردکان عنوان کرد؛

اجازه ندهیم آثار مادی و معنوی دفاع مقدس کمرنگ شود

حجت‌الاسلام‌ «محیطی» گفت: باید از تمام ظرفیت‌های موجود در نشر و معرفی ایثار و رشادت‌های رزمندگان و مردم به نحوه احسن استفاده کرد و نگذاریم که آثار مادی و معنوی دفاع مقدس کم‌رنگ شود.
کد خبر: ۴۷۹۸۹۰
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۵ - 24September 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یزد، حجت‌الاسلام‌ «محمدعلی محیطی» امام‌جمعه موقت اردکان در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و آغاز هفته دفاع مقدس اظهار داشت: در هفته دفاع مقدس باید از تمام ظرفیت‌های موجود در نشر و معرفی ایثار، فداکاری‌ها، ازخودگذشتگی‌ها، و رشادت‌های رزمندگان و مردم به نحوه احسن استفاده کرد و نگذاریم که آثار مادی و معنوی دفاع مقدس کم‌رنگ شود.

وی ادامه داد: امروز دشمنان داخلی و خارجی درصدد این هستند که ارزش‌های دفاع مقدس را کم‌رنگ کنند و ما وظیفه‌داریم که در مقابل این جریان بایستیم و این ارزش‌ها و رشادت‌ها را در قالب‌های مختلف به نسل جدید منتقل کنیم. عضویت جمهوری اسلامی ایران در سازمان منطقه‌ای شانگ‌های که نقش مهمی در مناسبات تجاری جهان بازی می‌کند، پیروزی مهم و موفقیت‌آمیزی برای کشورمان محسوب می‌شود.

امام جمعه اردکان افزود: عضویت در سازمان شانگ‌های موجب دستیابی کشور ما به بخشی از بازار‌های مهم جهان و انجام مبادلات تجاری می‌شود همچنین امکان فروش و صادرات کالا‌های تولیدی ایران به بیش از سه میلیارد نفر از جمعیت دنیا فراهم می‌شود. کاهش فشار‌های اقتصادی غرب و غلبه بر تحریم‌های آمریکا از دیگر فواید عضویت در سازمان شانگ‌های است.

وی افزود: این اتفاق مهم یک پیروزی دیپلماتیک برای ایران انقلابی و افتخاری برای دولت سیزدهم است که به دشمنان اعلام می‌کنیم این نقطه شروع پیروزی‌هاست و انشا الله دولت سیزدهم همراه با مجلس و مردم و تکیه بر نیروی لایزال الهی پیروزی‌های بزرگ‌تر همراه با عصبانیت بیشتر استکبار را رقم خواهد زد.

امام جمعه اردکان در بخش دیگری از سخنان خود گفت: مجلس شورای اسلامی با همکاری دولت و قوه قضاییه سه اقدام انقلابی درزمینهٔ حذف امضا‌های طلایی، به رسمیت شناختن برگ سبز وسایل نقلیه به‌عنوان سند مالکیت و شفافیت سازی در انتشار صورت‌حساب شرکت‌های دولتی انجام داده است که جای تقدیر و تشکر دارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها