فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان:

مقاومت و ایستادگی مردم، نام دزفول را در تاریخ جاودانه کرد

سردار شاهوارپور گفت: شهر دزفول، شهر مقاومت نام گرفت و افتخار دارد در مقابل موشک باران و تمامی اقداماتی که صدام انجام داد استوار ایستاد و مقاومت کرد و این ایستادگی، نام مردم این شهر را در تاریخ جاودانه کرد.
کد خبر: ۴۷۹۹۳۰
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۹ - 25September 2021

مقاومت و ایستادگی مردم، نام دزفول را در تاریخ جاودانه کردبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، سردار سرتیپ پاسدار «حسن شاهوار پور»، فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان امروز در جمع فرماندهان دفاع مقدس این شهر ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس، اظهار داشت: امروز با حضور در شهرستان دزفول بازدیدی جامع از اقدامات و برنامه‌های هفته دفاع مقدس در سطح شهرستان داشتیم.

وی در ادامه به برپایی موکب شهدای دزفول در این شهرستان اشاره کرد و افزود: موکب شهدای دزفول متشکل از غرفه‌هایی فرهنگی، نمایشگاه شهدایی، تغذیه، ایستگاه سلامت و صلواتی است که مورد استقبال مردم قرار گرفته است. امیدواریم برپایی این سبک از نمایشگاه ها بتواند بخشی از مجاهدت‌ها و ایثارگی‌های رزمندگان را به نمایش بگذارد.

فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان با اشاره به رشادت‌های مردم دزفول در زمان جنگ گفت: شهرستان قهرمان دزفول، شهر مقاومت نام گرفت و افتخار دارد در مقابل موشک باران و تمامی اقداماتی که صدام انجام داد محکم و استوار ایستاد و مقاومت کرد و این ایستادگی، نام مردم این شهر را در تاریخ جاودانه کرد. امروز جوانان انقلابی دزفول در راستای ترویج فرهنگ دفاع مقدس با جان و دل کار‌های فرهنگی خوبی انجام می‌دهند که قابل ستایش است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار