سخنگوی پنتاگون:

آمریکا همچنان در تعقیب عاملان حمله تروریستی به فرودگاه کابل است

سخنگوی پنتاگون اعلام کرد که ارتش آمریکا همچنان به تعقیب عاملان حمله تروریستی ۲۶ آگوست به فرودگاه بین‌المللی کابل ادامه می‌دهد.
کد خبر: ۴۷۹۹۴۰
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۳ - 25September 2021

آمریکا همچنان در تعقیب عاملان حمله تروریستی به فرودگاه کابل استبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از اسپوتنیک، «جان کربی» سخنگوی پنتاگون روز جمعه اعلام کرد که عاملان حمله تروریستی به فرودگاه بین‌المللی «حامد کرزای» در کابل همچنان از سوی نیرو‌های ارتش آمریکا تحت تعقیب هستند.

کربی در یک کنفرانس مطبوعاتی به پرسش یک خبرنگار در مورد تعقیب عاملان این حمله از سوی پنتاگون، پاسخ مثبت داد.

در پی بمب گذاری انتحاری که توسط گروهک تروریستی داعش خراسان در روز ۲۶ آگوست و همزمان با عملیات خروج اتباع افغان از این کشور در فرودگاه کابل انجام شد، ۱۳ نظامی آمریکا به همراه شماری از شهروندان افغان کشته شدند.

«جو بایدن» رئیس جمهور آمریکا در یک سخنرانی کوتاه پس از این حمله تروریستی وعده داد که ایالات متحده افرادی که عاملان این حمله بودند، را دستگیر و به دست عدالت خواهد سپرد.

در پی این بمب گذاری انتحاری، ارتش آمریکا دست به دو حمله پهپادی سنگین زد. پنتاگون اندکی پس از این حمله پهپادی در گزارشی تأیید کرد که در این حملات پهپادی علاوه بر هلاکت شماری از اعضای گروهک تروریستی داعش خراسان، ده غیرنظامی از جمله هفت کودک نیز جان باختند.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار