پیام تسلیت ارتش در پی شهادت نوجوان فداکار ایذه‌ای؛

اقدام شجاعانه «علی لندی» یادآور رشادت شهدای جوان دفاع مقدس است

ارتش جمهوری اسلامی ایران در پیامی با تسلیت شهادت نوجوان فداکار ایذه‌ای تأکید کرد: اقدام شجاعانه، آگاهانه و ایثارگرانه «علی لندی» یادآور رشادت شهیدان عزیز و جوان سال‌های دفاع مقدس است.
کد خبر: ۴۸۰۲۵۷
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۳ - 26September 2021

اقدام شجاعانه «علی لندی» یادآور رشادت شهدای جوان دفاع مقدس استبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، در پی شهادت «علی لندی» نوجوان فداکار ایذه‌ای روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران پیام تسلیتی صادر کرد.

متن این پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«مَنْ أَحْیَاهَا فَکَأَنَّمَا أَحْیَا النَّاسَ جَمِیعًا»

ضایعه ناگوار شهادت نوجوان فداکار «علی لندی» که با ایثار و شجاعت مثال‌زدنی خود، دو بانوی گرفتار در آتش‌سوزی را نجات داد، موجب تألم خاطر هموطنان و آحاد فرماندهان و کارکنان ارتش جمهوری اسلامی ایران و البته باعث افتخار و غرور ملی شد.

هم‍زمانی شهادت این نوجوان فداکار با هفته دفاع مقدس، بار دیگر صحنه‌های خلق حماسه، ایثار و ازخودگذشتگی رزمندگان ایران اسلامی در هشت سال دفاع مقدس را تداعی کرد.

تاریخ سراسر افتخار جمهوری اسلامی ایران مشحون از ایثار و فداکار دلیرمردانی است که با نثار جان خود، امنیت، آسایش و زندگی به دیگران بخشیدند و اقدام شجاعانه، با بصیرت، آگاهانه و ایثارگرانه «علی لندی» عزیز، یادآور رشادت شهیدان عزیز و جوان سال‌های دفاع مقدس از جمله سربازان «عبدالحمید انشایی»، و «یوسف حیدری» و بسیجی «حسین فهمیده» بوده و ادامه این خط ارزشمند در دفاع از حریم حرم و مرز‌های میهن اسلامی و شهدای سلامت، گویای این واقعیت است که رویش‌های انقلاب شکوهمند اسلامی ایران ریشه‌دار و همیشگی است و خط ارزشمند شهادت برای دفاع از مردم و نظام مردمی ادامه دارد.

در برهه فعلی که دشمنان ایران اسلامی با تهاجم گسترده فرهنگی سعی در بی هویتی جوانان و دور کردن آن‌ها از شعائر دینی و اخلاق اسلامی هستند، این اقدام شجاعانه و نوع‌دوستانه علی لندی، نشان از زنده بودن روحیه ازخودگذشتگی و نوع‌دوستی در بسیاری نوجوانان این مرز و بوم دارد که در مکتب حضرت قاسم بن الحسن (ع) مشق دلدادگی و ایثار کرده‌اند.

روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران شهادت این نوجوان شجاع و فداکار را به مردم غیرتمند و سرافراز خوزستان و شهرستان ایذه به‌ویژه خانواده محترم این عزیز، صمیمانه تسلیت عرض کرده و از درگاه خداوند متعال برای این مرحوم رحمت و مغفرت الهی و برای بازماندگان محترم صبر و شکیبایی مسئلت دارد.

انتهای پیام/ 200

نظر شما
پربیننده ها