با صدور پیامی؛

رئیس جمهور درگذشت پدر شهیدان، ایزدی نجف آبادی را تسلیت گفت

حجت‌الاسلام رئیسی در پیامی درگذشت حاج فضل‌الله ایزدی نجف آبادی، پدر شهیدان عبدالحسین، عبدالرحیم و محمدرضا ایزدی نجف آبادی را تسلیت گفت.
کد خبر: ۴۸۰۲۶۲
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۸ - 26September 2021

رئیس جمهور درگذشت پدر شهیدان، ایزدی نجف آبادی را تسلیت گفتبه گزارش گروه اخبار داخلی دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور در پیامی با تسلیت درگذشت مرحوم حاج فضل‌الله ایزدی نجف آبادی، پدر بزرگوار شهیدان عبدالحسین، عبدالرحیم و محمدرضا ایزدی نجف آبادی، اظهار داشت: این اسوه مقاومت و استواری، همواره الگوی درخشانی برای پدران این مرز و بوم خواهد بود.

متن  این پیام به شرح ذیل است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

انالله و اناالیه راجعون

درگذشت ابوالشهدا مرحوم حاج فضل‌الله ایزدی نجف‌آبادی، پدر بزرگوار شهیدان گرانقدر «عبدالحسین، عبدالرحیم و محمدرضا ایزدی نجف‌آبادی» موجب تأسف و تأثر شد.

این اسوه مقاومت و استواری که با ایمان راسخ به آرمان‌های نظام اسلامی، فرزندان عزیز خود را در حساس‌ترین مقاطع دوران دفاع مقدس روانه میدان جهاد و شهادت کرد، همواره الگوی درخشانی برای پدران این مرز و بوم خواهد بود.

اینجانب مصیبت وارده را به مردم شهیدپرور استان اصفهان و خانواده محترم آن پدر فداکار تسلیت می‌گویم و برای ایشان علو درجات و همجواری با فرزندان شهیدش و برای بازماندگان صبر و سلامتی از درگاه خداوند بزرگ مسألت دارم.

سید ابراهیم رئیسی

رئیس جمهوری اسلامی ایران»

انتهای پیام/ ۳۵۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار