جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا:

فرهنگ دفاع مقدس همواره در ناجا جاری است

سردار شرفی گفت: فرهنگ ایثار و جهاد برگرفته از رفتار رزمندگان هشت سال دفاع مقدس است و امروز همچنان این فرهنگ و سیره در نیروی انتظامی جاری و ساری است.
کد خبر: ۴۸۰۲۶۳
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۴ - 26September 2021

فرهنگ دفاع مقدس در ناجا جاری استبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، سردار «محمد شرفی» درباره اهمیت ترویج فرهنگ دفاع مقدس، اظهار داشت: فرهنگ ایثار و جهاد برگرفته از رفتار رزمندگان هشت سال دفاع مقدس است و امروز همچنان این فرهنگ و سیره در نیروی عظیم انتظامی جاری و ساری است.

وی با اشاره به ایفای نقش موثر نیرو‌های ژندارمری، شهربانی و کمیته انقلاب اسلامی در هشت سال دفاع مقدس مطرح کرد: پیشکسوتان عرصه دفاع مقدس امروز در این نیرو حضور دارند و الگویی از ایثار، فداکاری، جهاد و ... برای همه سبزپوشان نیروی انتظامی هستند.

جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا با یادی از منش شهیدان باکری‌ها، خرازی‌ها و سلیمانی‌ها بیان کرد: می‌توانیم با آشناسازی کارکنان با سیره و رفتار بزرگواران و سایر فرماندهان و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس و ترویج فرهنگ و روحیه اخلاص، ایثار، فداکاری، دشمن ستیزی و ... این بزرگواران، در راستای جهت افزایش استحکام درونی سازمان و تاب آوری کارکنان اقدام کنیم.

وی با اشاره به اینکه سردار حسین اشتری فرمانده ناجا از یادگاران و جانبازان دوران دفاع مقدس است، خاطرنشان کرد: ایشان در رفتار و منش، ولایتمداری و انقلابی‌گری و سایر نماد‌های دینی و ارزشی برای همه ما نیرو‌های پلیس الگو هستند و همواره بر تکریم و تجلیل یادگاران دوران دفاع مقدس و ترویج فرهنگ اخلاص و ایثار تاکید دارند.

انتهای پیام/341

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار