نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی:

بیش از ۷۰ درصد جامعه واکسینه شدند

«بابایی کارنامی» گفت: بیش از ۷۰ درصد جامعه در یک ماه اخیر واکسینه شدند.
کد خبر: ۴۸۰۳۹۸
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۶ - 26September 2021

بیش از ۷۰ درصد جامعه واکسینه شدندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، «علی بابایی کارنامی» نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی پیش از ظهر امروز در آئین افتتاح پایگاه تجمیعی واکسیناسیون در حسینیه چهاردانگه‌ای‌های ساری ضمن تشکر از کادر درمانی و همه بسیجیان و پاسداران در استان و کشور اظهار داشت: با روی کار آمدن دولت جدید در یک ماه اخیر ثابت شد که اگر هر جای این کشور صداقت، رفاقت و همدلی تحت زعامت رهبر معظم انقلاب اسلامی پای کار بیاید اتفاقات خوبی رقم خواهد خورد.

وی افزود: علی رغم اینکه شاهد خیلی مخالفت‌ها بودیم که ایران نمی‌تواند واکسیناسیون را انجام دهد، اما ظرف یک ماه اخیر بیش از هفتاد درصد جامعه ما واکسینه شد.

این مسئول اظهار داشت: این آخر راه نیست، ما باید با ویروس کرونا زندگی کنیم، ویروس کرونا درکنار ویروس‌های دیگر در کنار ما است و راه‌های اساسی که حوزه بهداشت حوزه درمان توصیه می‌کند باید جدی گرفته شود.

بابایی کارنامی بیان داشت: تا زمانی که ما شهدایی همچون شهدای سلامت در حوزه سلامت که یکی از شاخص‌های خدمت رسانی به مردم است را داریم و در حوزه‌های اقتصادی و امنیتی نیز الگوی ما سردار سلیمانی است در همه حوزه‌ها کشور موفق خواهیم بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار