دیدار با مادر شهید «حجت‌الله قاسمیان» در رشت

«حسین نحوی نژاد» مدیرکل بهزیستی گیلان به اتفاق «محمدرضا احمدی» نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با مادر شهید والامقام «حجت الله قاسمیان» دیدار کرد.
کد خبر: ۴۸۰۶۷۴
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۲ - 27September 2021

دیدار با مادر شهید «حجت الله قاسمیان» در رشت

به گزارش دفاع‌پرس از رشت، به مناسبت هفته دفاع مقدس «حسین نحوی نژاد» مدیرکل بهزیستی گیلان به اتفاق «محمدرضا احمدی» نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با مادر شهید والامقام «حجت الله قاسمیان» دیدار کرد.

«حسین نحوی نژاد» مدیرکل بهزیستی گیلان در این دیدار ضمن تسلیت اربعین حسینی و گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل (ره)، شهدا، جانبازان و ایثارگران ایام دفاع مقدس اظهار داشت: عزت و آزادی کشور را مدیون شهدا هستیم؛ مردم ما چه در دوران قبل از انقلاب و چه در دوران دفاع مقدس و چه هم اکنون سختی‌های زیادی کشیدند، چرا که هر گاه پرچم حق بلند می‌شود مخالفان برای به زمین زدن این پرچم قیام می‌کنند.

مدیرکل بهزیستی گیلان تصریح کرد: خانواده‌های شهدا حق بزرگی برگردن مسئولان دارند، آن‌ها اسوه‌های صبر و استقامت هستند؛ حفظ آرمان شهدای والامقام و تکریم خانواده‌های معظم شهدا همواره موجب دلگرمی مسئولان در انجام وظایف محوله و خدمات‌رسانی می‌شود. ایران اسلامی به واسطه فداکاری‌های شهدا و رشادت جانبازان ازگزند دشمنان در امان مانده و امروز وظیفه‌ی ماست که قدردان رشادت‌های شهدا و جانبازان و رزمندگان باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار