تجلیل از خانواده شهدای نیروی انتظامی قم در برنامه «شب‌های حماسه»

خانواده‌های دو شهید نیروی انتظامی قم امشب در ویژه برنامه «شب‌های حماسه» در محوطه مرکز فرهنگی و موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس استان قم تجلیل شدند.
کد خبر: ۴۸۰۷۲۳
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۴۰۰ - ۲۳:۳۴ - 27September 2021

تجلیل از خانواده شهدای نیروی انتظامی قم در برنامه «شب‌های حماسه»به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قم، ویژه برنامه «شب‌های حماسه» در سومین شب برگزاری خود در هفته دفاع مقدس، امشب میزبان فرماندهی و کارکنان نیروی انتظامی استان قم بود.

در این مراسم، سردار «محمدرضا موحد» جانشین فرماندهی سپاه علی بن ابی‌طالب (ع)، سردار «سید محمود میرفیضی» فرمانده انتظامی استان قم، حجت‌الاسلام «علی لقمانپور» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان حضور داشتند.

همچنین بسیجیان حوزه چهار شهید ورزنده، ستاد برگزاری مراسم یادواره شهدای «مشق عشق» در خیابان آیت الله طالقانی قم، خانواده‌های معظم شهدا و پیشکسوتان دفاع مقدس و جمع زیادی از عموم مردم و ارادتمندان شهدا از دیگر حاضران در مراسم بودند.

«رستمعلی رفیعی» فرمانده سپاه قزوین و جانشین سابق فرماندهی لشکر ۱۷ امام علی بن ابی طالب (ع) در مراسم امشب، با تاکید بر ویژگی‌های مردم قهرمان ایران اسلامی اظهار داشت: دفاع مقدس همیشگی است، زیرا دشمنان ما به هر دلیلی دنبال نبرد با ما بوده و هستند.

در این مراسم از خانواده‌های بزرگوار شهیدان «علیرضا همایی فصیح» و شهید «علی اصغر زنجانی» تجلیل شد.

اجرای گروه سرود، مرثیه سرایی یکی از مداحان اهل بیت (ع) به مناسبت اربعین حسینی (ع) و نیز اجرای رزمایش عملیات کربلای یک و آزاد سازی شهر مهران، از دیگر بخش‌های مراسم امشب بود.

شهید «علیرضا همایی فصیح» از پرسنل ناجا بود که در تاریخ ۲۳ خردادماه سال ۱۳۹۰ در دلگان استان سیستان و بلوچستان به دست اشرار به شهادت رسید.

شهید «علی اصغر زنجانی» نیز از پرسنل ژاندارمری بود که در تاریخ ۱۷ دیماه سال ۱۳۵۹ مصادف با شب اربعین حسینی (ع)، در خوزستان به دست دشمن بعثی، به شهادت رسید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها