دبیر شورای عالی امنیت ملی:

رسانه ملی از استوانه‌های اصلی تامین منافع ملی است

شمخانی گفت: رسانه ملی به عنوان یکی از استوانه‌های اصلی تامین منافع ملی و تقویت کننده امنیت ملی پایدار در کشور بیش از گذشته مورد توجه و حمایت قرار گیرد.
کد خبر: ۴۸۱۱۳۳
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۱ - 29September 2021

شمخانی به رییس جدید رسانه ملی تبریک گفتبه گزارش گروه اخبار داخلی دفاع‌پرس، علی شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی با انتشار پیامی خطاب به «پیمان جبلی» انتصاب وی به ریاست رسانه ملی را تبریک گفت.

شمخانی با تبریک حسن اعتماد رهبر انقلاب اسلامی به پیمان جبلی، انتخاب یکی از مدیران متخصص، متعهد و باتجربه کشور در حوزه رسانه را به عنوان رئیس جدید سازمان صدا وسیمای جمهوری اسلامی ایران، رخدادی مهم و امیدوار کننده برای ایجاد تحول سازنده در رسانه ملی عنوان کرد.

دبیر شورای عالی امنیت ملی با اشاره به نقش و کارکرد کم نظیر رسانه ملی در زمینه پیشبرد و پشتیبانی از اهداف نظام در حوزه امنیت ملی خاطرنشان ساخت: بدون شک در شرایطی که ادراک سازی از طریق ارتباطات فراگیر و مخاطب پایه، به کارآمدترین ابزار تاثیرگذار برای دستیابی به اهداف سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و امنیتی تبدیل شده، باید نقش آفرینی هوشمند رسانه ملی به عنوان یکی از استوانه‌های اصلی تامین منافع ملی و تقویت کننده امنیت ملی پایدار در کشور بیش از گذشته مورد توجه و حمایت قرار بگیرد.

در پیام شمخانی تاکید شد: نهاد امنیت ملی براساس وظیفه ذاتی خود و برای تحقق منویات مدبرانه مقام معظم رهبری که در حکم جنابعالی بر آن تاکید شد، آمادگی خود را برای هرگونه حمایت لازم در زمینه پیشبرد برنامه‌های تحولی جدید در سازمان صداوسیما اعلام می‌کند.

انتهای پیام/341

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار